Vabade kodanike ühinemiskongress toimub laupäeval Paides Trüki E-mail
04. jaanuar 2011

SI-3

Laupäeval, 8. jaanuaril kell 12 toimub Paide Kultuurikeskuses vabakodanike ühinemiskongress. Riigikoguvälised eestimeelsed organisatsioonid ühinevad ja kutsuvad ühinemiskongressile kõiki vabakodanikke, kes soovivad kandideerida Riigikogu valimistel, et luua iseseisev ja edukas Eesti Vabariik.

"Kutsutud on ka need vabakodanikud, kes soovivad meie algatust toetada," teatavad kongressi korraldajad ning soovitavad lisalugemist iseseisva Eesti Vabariigi:

a) rahast – rahandusest www.oie.ee
b) vabakodanikest www.vabakodanik.ee
c) sundüürnikest www.kristiine.ee
d) programmist www.iseseisvuspartei.ee

:Allikas: Rein Vanja
Kontakt: E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
Kommentaar (64)
  • Enn Oja

    Vabakodanik ei saa olla juba mõne erakonna liige, seda ei luba ka seadus (olla 2 või enama erakonna liige korraga). Eristajaks ei saa olla ka see kas ollakse riigipiruka näsija või kerjus väljaspool. MTÜ põhikiri on maha kirjutatud erakonna põhikirjast ehk 1000 kogunemisel piisaks vaid MTÜ asendamisest erakonnaks.

  • lahendused


    Niipalju kui mina olen aru saanud, on seis järgmine:

    1) Paljud väiksed ühendused/mtü-d ei venita kuidagi 1000 liikmelise erakonna mõõtu välja ja nad ei saa seetõttu Riigikogu valimistel osaleda.

    2) Iseseisvusparteil jääb mõnes ringkonnas täisnimekirjast veidike puudu.

    3) Pannes kaks eelnevat kokku on kõik õnnelikud: väiksed ühendused saavad Iseseisvuspartei ridades kandideerides oma ideedele Riigikogus esindatuse; ning Iseseisvuspartei saab täisnimekirjaga valimistele minna.

    Nii võibki realiseeruda klikiparteide (Kesk-Reformi ja Sots-Isamaa) suurim "õudusunenägu", kus ainsana krooni taastamist (rahva toetus 53%) pooldav Iseseisvuspartei koos väikeste ühenduste/mtü-dega (rahva toetus mõned protsendid) saab Riigikogu enamuse.

  • Enn Oja

    Pigem on seis selline et hädas on kõik enesekesksed võimuhaiged ning püütakse üksteiselt lambaid oma karja meelitada. Ingvari tegevuse eesmärk on lihtne, meelitada inimesed tema MTÜ-sse ja siis ajuloputusuimas vormistada oma MTÜ erakonnana. Teab ju Ingvargi et erakonnavälisena ükski MTÜ riigikogu valimisel osaleda ei saa.
    Esialgu jääb selgusetuks kas Ingvar teeb mingit koostööd ka Vello või kellegi muuga ning kelle lipu all lõpuks maandutakse kuid eks seegi selgu üsna pea, aega on vaid mõni nädal. Selge on vaid see et ei Jakuunin, Medveedev ega Puutin neid õnnemängureid rahastama ei hakka.

  • rahvusluse pooldaja  - re:

    Päeva parim nali

    2)Iseseisvusparteil jääb mõnes ringkonnas täisnimekirjast veidike puudu.

    3) Pannes kaks eelnevat kokku on kõik õnnelikud

  • lahendused


    Punkti 2) soovivad mõned skeptikud mõista järgnevalt: mõnes = kõigis ja veidike = kõik.

    Kahjuks pean neile pettumuse valmistama: näiteks Tartu piirkonnas oli oma ringkonna jaoks täisnimekirja kautsioniraha juba 2010 lõpus koos; mõnes teises piirkonans pidavat kah kohe-kohe koos olema; kindlasti on ka piirkondi, kus nii roosiline seis pole.
    Samas on täiesti reaalne täita üksikud "täisnimekirjas täitmata kohad" väikeste ühenduste/mtü-de /üksikandidaatide abil.

    Igatahes on lootus, et täisnimekirja kautsionirahad saadakse 19 jaanuariks kokku Iseseisvuspartei "programmiliste seisukohtade" abil - st ilma suur-rahastajate jalge ees lömitamata (a'la eesti rahvuslus = venemaa ees lömitamine, et mõni saaks oma tooteid sinna müüa; või eesti rahvuslus = eestlaste koorimine tõusvate taastuvenergia tasude ja muude riigieelarve tühjakskantimise teel saadavate hüvedega).

    Punktis 3) on tõesti ebatäpsusi: selliste arengute korrla pole "kõik" tõesti õnnelikud - eelkõige välisriikide huve esindav Kesk-Reformi ja Sots-Isamaa klikk koos kohalike propagandistidega (seega on mõistetav humoristide "mure" päevanaljade teemadel).

  • Anonüümne  - Jõudu Iseseisvusparteile!

    Väga positiivsed uudised.Jääb üle vaid EIP-ile jõudu ja õnnestumisi soovida!!!

  • Veiko Rämmel  - HERR ENN OJA EKSIB!

    Herr Enn Oja eksib, Ingvar ei kipu kellegi tiiva alla, pigem katsus ühendada ühendamatuid ühise eesmärgi nimel. Kahjuks, nagu siin ka mainitud on kõik kole enesekesksed. Igatahes ilmselt tuleb välja minna Helme eeskujul, midagi ei ole teha, sellised me eestlased oleme. Kuid lahti ei ole midagi, kui siht õige, küll siis kunagi ka võit saabub. Lahendused kilgaku palju tahavad, kuid reaalsus sellest ei muutu. Valimiste põhiküsimus on Valimisseaduse, süsteemi muutmine ja aamen!

    http://usk-lootus-armastus.blogspot.com/2011/01/veiko-rammel-riigik ogu-valimiste.html

  • rahvusluse pooldaja  - re: HERR ENN OJA EKSIB!

    Kontoora töötab täis tuuridel et toodi välja kaks üksikkandidaati ühe päevaga kana ja Veiko Rämmel?Edu ühinejatele!

    Veiko Rämmel kirjutas:
    Igatahes ilmselt tuleb välja minna Helme eeskujul


  • Enn Oja

    Just valimisseaduse seadusetust ja viletsust tuleb avalikult igati rõhutada. Ei tule jääda ainult põhiseadusvastaste sätete muutmise juurde, vaid paljastada ka valimisseaduse klikkisoosivat olemust.
    Lisaks tuleb jõuda nii kaugele et igal põlatud erakonnal tuleks esitada ka oma peaministri kandidaat (ehkki see on loomult totter sest valimisel ei valita ju peaministrit). Nii saab nõuda enda sisselaskmist valitute tuppa kuhu klikiringhääling ERR on ette kohad kinni pannud vaid vanadele "omadele" nende kohtade kaitseks uute vastu. Juba praegu on selge et ERR-i lakeid töötavad täispangale ja 99% õnnestunult. Valituteks loetakse taas rehvormidevastased ja isamaatud, nende ülemvõimu näitavad ka küsitlused. Võimalik on ka see et Edgari tümitamine ERR-i kaudu annab seni kõhelnute arvelt 2...3 lisakohta. Seega on senise kliki edu ERR-i silmis ette kindel (60...65 kohta) ning võitjate üle kohut ei mõisteta.
    Tõsine oleks põlatute poolt löök hella kohta - avalik kiri valimisseaduse põhiseadusevastasuse asjus õiguskantslerile ja presidendile. Pole oluline et see maha surutakse, kümned tuhanded mõtlevad valijad hakkavad meie tegelikkust nägema selgema pilguga.

  • metsapiiga

    Ma miskipärast arvan, et kanai kandidatuur on välja toodud Helme diskrediteerimiseks. ei usu ma elu sees, et see müüdav lurjus on üks 12-st, aga idee põhjalaskmiseks sobib väga hästi.
    Kui arvatakse, et mina olen üks võimalikke, siis mitte ja mu vastus oleks ei.
    Mis puudub laupäevasesse nalja, siis EIP laseb asja põhja või lastakse teha nimekiri ja välja panna protestihällte neutraliseerimiseks nulltulemusega. Vana ja töötav trikk. Eriti kui arvestada, et Leetna nimekirja võivad minna nüüd ka kesikud, kes koonduvad ka sotside ridadesse.
    Rämmeliga nõus, aga eestimeelsed jõud ei jõua iial Toompeale, sellel väel ei lasta sündida.
    Isegi kui tahta, siis nimme alamakstud odavorjatööjõul ehk kodanikel puudub enesekehtestamiseks ressurss ja meist sõidetakse jõuga lihtsalt üle.
    Tuletan meelde, et oma raha ja raharinglsue taastamise punkt, lisaks valimisseaduse jne. omadele oli ju ka Vabaduspartei - PK algatusel toimunud Ümarlaua manifestis. Siis saime süüdistused kaela, et tahtsime muuta oma imagot, taevatreppi Toompeale, võimule jne muud sõgedused veel otsa ja asi suretati välja ja lasti põhja. Ei usu, et keegi sllest võitis aga eestimeelsete inimeste diskrediteerimiseks avalikkuse ees kõlbas see mäng küll.
    Tulemus on ka status quo Raadil ja 9. mai punaste bakhanaal eesti metsavendade haudadel.
    Et siis Valdo selle taevatrepi Toompeale leiaks,
    irrrrrrrrwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!!!

  • metsapiiga

    Koos meiega lendas mudaliigasse ka meid tapnud IRL!
    Olgu muld teile kerge.

  • metsapiiga  - ymarlaua manifest - meeldetuletuseks

    Iseseisvuslaste ümarlauaga seotud organisatsioonid sõnastasid laupäeval tuule ja vihmahoogude keskel üldised koostööpõhimõtted. Üksmeele manifestiks nimetatud tekstile kirjutasid alla vastupanuliikumine ERSP, Eesti Vabaduspartei / Põllumeeste Kogu, Õnnelike Inimeste Erakond, Eesti Rahvusarengu Instituut, Kodanike Kaitsekoda ja Akadeemiline Mälestuskeskus Hereditas.

    SI avaldas manifesti teksti.

    Üksmeele manifest

    Kutsume kõiki kodanikke järgima 1918. aastal rajatud Eesti Vabariigi aateid.

    Me taotleme Eesti NSV järjepidevusmoodustise ehitamise peatamist ja Eesti omariikluse taastamist õigusliku järjepidevuse alusel. Me ei soovi enam valitsema kvislingeid ja kollaborante, kes pole kahetsenud enda okupatsiooniaegse käitumise isamaavaenulikkust, rahvuskuuluvuse mahasalgamist, iseseisvuse hülgamist ja omariikluse eitamist.

    Kui suudame tegutseda ühiselt, saavad meist taas oma maa peremehed. Meie kohustus on tagada Eesti edenemine kolmes suures valdkonnas – eestlus aukohale, omariiklus tagasi ja rahva heaolu tõusuteele!

    Me astume vastu elujärje mõttetusele, mil noored lahkuvad Eestist ja rahvas kaotab järelkasvu. Jah eesti keelele ja kultuurile, keelemurretele, eestlaste iivet parandavatele programmidele, jah vähemusrahvaste kultuurautonoomiatele, jah sõbrasuhetele soomeugri rahvastega, skandinaavia ja balti rahvastega, jah avatud pilgule maailma kultuuripärandi suunas – see ongi eestlus.

    Me astume vastu Eesti kuulumisele üliriikidesse. Jah Eesti ajaloo ausale käsitlemisele ja iseseisvusvõitluse tunnustamisele, jah Eesti saamisele iseseisvaks otsustajaks maailmapoliitikas, jah heale koostööle saatusekaaslastega Kesk- ja Ida-Euroopas ning kõigi teiste sõbralike riikidega – see ongi omariiklus.

    Me astume vastu arutule globaliseerumisele ja Eesti jätmisele välisfirmade röövida. Jah hariduse, teaduse, turvalisuse, ühisabi, töökoolituse väärtustamisele, jah mahepõllundusele, keskkonnakaitsele, rahvuslikule pangandusele ja tootmisele – see ongi rahva heaolu.

    Riigi kohu...

  • metsapiiga

    Riigi kohustus on tagada Eesti terviklikkus kolmes valdkonnas: kultuuri, territooriumi ja majandusruumi terviklikkus. Me vajame riiki selleks ja ainult selleks, et olla vabad muude maailma rahvaste kõrval, säilitada oma elutunnetus ning jääda eestlasteks.

    Eesti kodaniku kohustus on toimida sihikindlalt ja kõlbeliselt kolmes valdkonnas: tagada eestlus ehk eesti rahvuse järjepidevus, tagada omariiklus ehk Eesti riiklik iseseisvus ning tagada heaolu ehk loodus- ja alahoidlik majapidamine.

    Kutsume mõtlevaid kodanikke, rühmitusi, liikumisi ja erakondi ületama killustatust ning võtma endale vastutus Eesti tuleviku eest. Meist igaühe väärtust mõõdab see, kuidas aitame oma tegudega kindlustada ühist edasikestmist rahvana ja riigina!

    Iseseisvuslaste ümarlaud,
    12. juuni 2010

    Manifestiga saavad ühineda ka kõik teised organisatsioonid, mis jagavad samu põhimõtteid. Selleks tuleb anda oma soovist märku e-aadressil kampaania@vastupanu.ee E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud

    Allikas: iseseisvuslaste ümarlaud
    Kontakt: kampaania@vastupanu.ee

    IRl probleem on ideepuudus, sellepärast on nad sunnitud ideid varastama. Muidugi on laupäevane üritus ohtlik, sellest võib midagi sündida, eriti kui sinna tuleb palju inimesi. IRl tegutseb põhimõttel, imbu sisse, võta üle jalase põhja ning säilita süsteem. ja Eestis valib saast võimule saasta.

  • lahendused


    Sõnastaks valimistehnilised sammud Eesti rahvuslike huvide Riigikokku jõudmiseks praeguste seaduste/mängureeglite raames:

    1) Peab olema erakond, ehk partei (paljud ei suuda 1000 liiget kokku saada, et ennast erakonnaks muuta).
    Iseseisvuspartei on hetkel ainus Eesti rahvuslike huvisid esindav erakond, kes kandideerib 2011 märtsivalimistel.

    2) Erakond peab iga kandidaadi eest välja käima kautsioni, mis on 2 miinimumpalka (veidi üle 8000 eek).
    Iseseisvusparteil on arvestatav osa täisnimekirja kautsionist juba olemas.

    3) Kui tahta võrdset meediakajastust, tuleb välja minna täisnimekirjaga.
    Eesti rahvuslike huvisd kaitsvates erakondadest on ainult Iseseisvusparteil reaalne lootus täisnimekiri kokku saada.

    4) Millegi muutmiseks (seaduste vastuvõtmiseks ja valitsuse moodustamiseks) peab Riigikogus kokku saama 51% häältest.

    Iseseisvusparteil on täiesti reaalne võimalus valimised võita:
    a) Eesti krooni tahab 53% valijatest ja vaid Iseseisvuspartei esindab nende soove (eurot tahab vaid 34% valijatest ja nende häälte pärast võitlevad Kesk-Reform ja Sots-Isamaa omavahel).
    b) Väga paljud on tüdinud/pettunud Kesk-Reformi ja Sots-Isamaa sisutühjast plärast, mis on Eesti viinud praegusesse kriisi - Iseseisvusparteil on reaalne programm kriisi lõpetamiseks Eesti rahvusliku majanduse käimapanemise abil.

    Seega võiks EIP kriitikud välja pakkuda mõne muu valimis-tehnilise lähenemise, mis viiks Eesti rahvuslike huvisid kaitsvad ideed Riigikokku - kuna midagi muud toimivat ei suudeta välja pakkuda, siis tuleks "valida pool": kas üritada Iseseisvuspartei ridades ajada Eesti asja, või toppida koos praeguse Kesk-Reformi ja Sots-Isamaa klikiga Iseseisvusparteile roikaid kodarasse.

  • Enn Oja

    Lahendustel nõrk loogika. Kui võimalus on saada valimisel üle 50% siis miks ei suudeta kokku saada tuhandeid liikmeid ja valitavaid?
    Lahendused teevad vea juba selles et roosilt unistatakse võtta lehed kuid unustavad kaasaskäivad okkad.
    Kui keegi ongi EL-i ja euro vastu siis ei tähenda see kohe seda et ollakse jäägitult IP poolt. Ka mõnesttuhandest IP vaadete jagajatest on suur osa kõigepealt teiste vastu, mitte IP poolt.
    Ka ei lähtu valija mingist ühest sisult üllast põhimõttest vaid tundeliselt pakutavast vaatemängust. Peale lähevad tuntumad näod sõltumata nende vaadetest ja orjameelsusest. Nägusid toodavad ajalehed, raadio ja telekas, ja ennekõike üle-eestilised. Samuti pole oluline et tegemist on kõmutegelasega. Näiteks piimavanni-Anu saaks ka ilma südantlõhestava ilukõneta rohkem hääli kui Leito Vello. Ilmetud tegelased pääsevad riigikokku ainult tänu pugejalikkusest heale kohale suures ning popis erakonnas. Neid on meil aga ainult 2, ka IRL ja sotsid ei anna mõõtu välja. Ja kui nii siis kes IP-st või metsasttulijatest suudaks ronida kohe heast peast nende 20. või 25. kohale?

    Panus tuleks panna hoopis üksikkandidaatide õiguste võrdsustamisele erakondadega. Siis oleks tõesti võimalik et kuni 5 üksikut riigikokku ka pääseks ning seal mittemandudes hakkaks ka järgnevalt klikivastast võitlust kuulutama. Paljud ei taha tunnistada ent ka 2 üksikut kaaluks terve IP üles.

  • lahendused


    Kordan veelkord: millegi muutmiseks tuleb Riigikogus saada 51% - üksik-kandidaatide abil on sellise tulemuse saavutamine valimis-tehniliselt võimatu.

    Näide: valimsringkonnas on 10 mandaati, 9 üksik-kandidaati, ning mingi ime läbi valib rahvas 90% üksikkandidaate (kõik üksik-kandidaadid peaks nagu valitud saama), ning 10% olemasolevaid kliki-parteisid.

    9 üksik-kandidaati saavad aga hääli järgnevalt:
    1) 4.6 mandaati (1 läheb arvesse, 3.6 kaotsi)
    2) 0.9 mandaati (0 läheb arvesse, 0.9 kaotsi)
    3) 0.8 mandaati (0 läheb arvesse, 0.8 kaotsi)
    4) 0.7 mandaati (0 läheb arvesse, 0.7 kaotsi)
    5) 0.6 mandaati (0 läheb arvesse, 0.6 kaotsi)
    6) 0.5 mandaati (0 läheb arvesse, 0.5 kaotsi)
    7) 0.4 mandaati (0 läheb arvesse, 0.4 kaotsi)
    8) 0.3 mandaati (0 läheb arvesse, 0.3 kaotsi)
    9) 0.2 mandaati (0 läheb arvesse, 0.2 kaotsi)
    (kokku 9.0 mandaati, ehk 90% häältest)

    Kokkuvõttes osutub valituks vaid 1 üksik-kandidaat ja 8 üksik-kandidaatidele antud mandaati lähevad ümberjagamisele olemasolevate klikiparteide vahel - nii ei saa edasi mitte 9 üksik-kandidaati ja 1 klikiparteide kandidaat, vaid 1 üksik-kandidaat ja 9 klikiparteide kandidaati - kõik tänu sellele, et parteid saavad hääli "üle kanda" kandidaatide vahel, kuid üksik-kandidaadid ei saa.

    Seega on üksik-kandidaadid "häälte raiskamine", ehk praeguste klikiparteide poolt valimine.

  • rahvusluse pooldaja  - re:

    Eino nalja saab täna rublakopika eest

    Iseseisvusparteil on arvestatav osa täisnimekirja kautsionist juba olemas !!!

  • Enn Oja

    Lahendustel seekord õigus. Sellise pettuse vastu ongi vaja avalikult astuda, sest põhiseadus selle sisuliselt ise tagab.
    Kui valimisseadus pärast võrdelisuse tagamist muus samaks jätta, peaks kohe riigikokku saama võrdsustatud häältega esi-101 hulka pääsenud üksikud. Viimasel valimisel oleks see 0,25...0,3 kvoodist (1357 või enam võrdsustatud häält). Seega lahenduste 9 üksikust pääseks sel põhimõttel edasi 7 kindlasti, 8. ehk samuti, välja jääks vaid 9. üksik.
    Tegelikult muidugi tõenäosuslik jaotus sellist ühtlast tipptulemust nagu näites ei paku. Aga eks seal olnudki märge et "mingi ime läbi".

  • padakonn  - Kainestav üleskutse kõvadele (?) teoreetikutele

    Seda on näha jah, et Enn Oja ning paljud teisedki kõvad teoreetikud loodavad ainult imele. :)

    Vanu seadusi parandada ja uusi luua saab AINULT SIIS, kui sa kontrollid parlamendi enamust, s.t. vähemalt 51 protsenti parlamendisaadikutest.

    Kui sa seda aga ei suuda, siis jäävadki su plaanid teostumata, olgu nad siis nii üllad, õiged ja hädatarvilikud kui tahes.

    Seega: teoreetikud, tõuske kirjutuslaua tagant ja hakake tegutsema! Andke oma panus sellesse, et eestimeelsed jõud saavutaks Riigikogus tõeliselt arvestatava esindatuse! Kui see tehtud, siis võite oma teooriad uuesti kirjutuslaua sahtlist või arvutimälust välja otsida ning käiku lasta.

    Antud juhtumil oleneb summa niisiis liidetavate järjekorrast vägagi.

  • metsapiiga

    sinu ja kanai stiilis korra majja löömine ja kestev seebiooper, teiste edu kadestamine ja algatuste põhjalaskmine on teinud karuteene kõigile eestimeelsetele jõududele ning inimesed meist, ka normaalsetest meie seas eemale peletanud
    Rahvas ooab eurokrahhi, millest ei päästa rahva lollitamine, infosulg, ega sundolukorda pandud inimeste terroriseerimine tülgastavas meedias.
    lõpmatuseni aega osta ja teiste riikide võlgu maksta ei saa ja lõpmatuseni võlgu elada ehk rehepappi teha ka ei saa.
    Eestlased on allaheitlikud, orjameelsed, kuulekad, käsumeelsed, lääne ihalejad, orjakettide suudlejad ja kintsukaapijad, alaväärsuskompleks ja sulasementaliteet otsa, lükatav ja tõugatav, juhitav mass. Meie vastu kasutati seda kõike ära. Eestlasi saab hirmutada, me oleme ju hirmu all elanud. Eurovastaseid ei lastud meediasse, vaikiti maha eurotsooni probleemid, protestiallkirjade kogumine ja lõpuks ei lugenud kõigis küsitlustes enamiku rahva vastuseis ega 10700 allkirja. Mis õigusetul ja vaeseks tehtud rahval paratamatuses üle jääb kui minna raha vahetama ning vaesust eurokalkulaatoril kokku lugeda? Neid ju sunnitakse selleks, nagu loomi...vägivallaga.
    Inimeste vastu, kellel on õigus, saab alati vastu seada lolli massi. Ja teadmatuses hoitud inimesed on manipuleeritavad, sest nad ei suuda enam orienteeruda ja otsuseid teha.
    Ehk siis räpased võtted ja pettus ning vähemuse vägivald enamuse üle.
    Ja eurokrahh tuleb eurousklike kiuste. Euro on ajutine.

  • Veiko Rämmel

    Olgem ausad, metsapiigal on õigus, kui Kalvet tegeleb vaid tühja tuule tallamisega, siis kanadus teenib otseselt muid Jumalaid, kuid ainult mitte eestlust ja Eesti riiki. Kohati on mul kahju, et ma siis kui võimalus oli sellele kanadusele vasta larhvi ei andnud, leidsin et invaliidi ei ole kena lüüa. Samas Kalvetile kuluks üks hea keretäis püksirihmaga tagumiku peale, äkki raputab mõistuse pähe.

  • Enn Oja

    Ei pea sugugi võimatuks et Kalveti kabinetis on ministrikohad juba paika pandud ning tal endalegi luuluministri koht soolas. Tegelikkus on siiski teine. Pange praegu erakonnad avalikustama mitu kohta keegi loodab, hää kui nad oma lootustega Maskvaa tuumasse kuidagi ära mahuvad. Lisaks tahavad oma palga ja pinsi kätte saada ka enda juustesttõstmist harrastavad üksikud hundid, mine või Prüsselisse.
    Miks ometi ei taheta tunnistada et rahvas vajab mitte põhimõtteid vaid leiba ja vaatemänge. Enam kui 2 aastatuhandet tagasi teadsid seda roomlased, meie kivipead ei taha seda seni omaks võtta. Paljud tunnevad ja teavad Lengi Heimarit, Krääsini (/Gräzin) Igorit ja Laari Marti, ehk isegi rohkem aga pole kuulnud kunagi ega midagi Põdramäe Nikolaist, Trei Terjest või Iva Kaiast. Ometi on tegemist samuti tublide sõduritega, ja ega nad häältejahilgi kehvakesed olnud. Nii sai Nikolai 1004 (siin ja mujal: võrdsustatud) häält, Terje 661 ja Kaia 888. Üksi nad tõesti poleks suutnud Toompeale ronida kuid valimisseaduse sisult tobe üksainus poolthääl teise- ja kolmandajärgulistele rahvahooldajatele enamat ei võimaldagi, tõenäosuslik kõver lihtsalt ei luba hüpata üle oma varju.
    Olen aegajalt rääkinud tuntuse vajalikkusest. Elavaks näiteks on Kundla Jaan. Sai küll vaid 497 häält kuid Saareste abiga on tal tuntust oma häältest märgatavalt enam. Või võtame Sepa Evelini, 549 häälega oli ta kesikupereski vaid 57. ja üle euroliiduvabariigi 218. ent upitatud tuntus ja Edgari hääl kohamääramisel jätavad tast mulje kui Eesti esikümnesse kuuluvast rahvapetisest. Mida on 6. sajas tõmbleval Tõnul vastu panna? Viha ja ohked rahva rumaluse üle?
    Kui Tõnuke suvatseks oma pilve pealt Maale laskuda siis ehk imekombel ta isegi mõistaks et modjorite (/madjarite/ungarlaste) juures oleks tal rohkem lööki kui siin iseseisvuse vihkajate seas.

  • EIP pressiteade

    Riigikoguvälised eestimeelsed organisatsioonid ühinevad Eesti Iseseisvusparteiga

    "Laupäeval, 8. jaanuaril kell 12 toimub Paide Kultuurikeskuses vabakodanike ühinemiskongress. Riigikoguvälised eestimeelsed organisatsioonid ühinevad ja kutsuvad ühinemiskongressile kõiki vabakodanikke, kes soovivad kandideerida Riigikogu valimistel, et luua iseseisev ja edukas Eesti Vabariik. Kutsutud on ka need vabakodanikud, kes soovivad meie algatust toetada."

    Selline on kongressi peakorraldaja Henn Leetna (sundüürnike organisatsiooni juht) poolt üllitatud pressiavaldus. Ühinemisest on praeguse seisuga huvitatud kokku 4 organisatsiooni, kaks nendest on registreerimata erakonnad. Kõik nad on huvitatud ühinemisest organisatoorsel tasandil Eesti Iseseisvusparteiga, et ühiselt koostada läbilöögivõimeline kandideerijate nimekiri EIP lipu all.

    Kutsutud on niisiis ka kõik vabakodanikud (st mitteparteilased), kes soovivad meid aidata valimiskampaania ajal, või siis koguni liituda EIP-ga. Loodetavasti tuleb selliseid inimesi rohkesti ja nad saavad olema abiks EIP oma kampaaniameeskonnale.

    Kõik EIP liikmed on samuti kutsutud osalema, et liituvate jõududega koos ühiselt kuulata, rääkida, arutleda, kavandada, otsustada …

    Juhatus

  • k,apo manööver

    Kapo avalik kaastöö tegija kana täidab eestimeelsete häälte äratõmabmiseks Iseseisvuspartei nimekirjalt tellimust Järva- ja Viljandimaal kus ta seab oma kanditatuuri üles .

  • metsapiiga  - Tiit Madisson: lahkumiskummardus

    TIIT MADISSON: Lahkumiskummardus
    Veebilehe ersp.ee vedaja

    Moraalses kollapsis oleva ühiskonna ärgitamine on tulutu tegevus. Aitab!

    On kombeks tõdeda, et iga rahvas väärivat oma valitsejaid. Taasiseseisvumise kahekümnendal aastal peame kurvalt nentima, et aatemeeste ja endiste vastupanuvõitlejate-poliitvangide unistused teha Eestist kõigile eestlastele elamisväärne paik, kus eesti rahvus säiluks veel aastasadu, on lootusetult haihtunud. Eesti Vabariigi „teine tulemine“ on osutunud farsiks, esimese vabariigi paroodiaks. Punaprofessor Gustav Naani paarikümne aasta tagune ennustus, et eestlased on tublid võõrvõimude teenrid, kuid ei suuda ennast valitseda, on osutunud tõeks. Vastupanuvõitlejate võõrvõimule osutatud vastupanu, piinad ja alandused Gulagi laagreis on olnud asjatud.

    Nagu aeg näidanud, eelistab enamik „uhkeid ja häid“ eestlasi (kes paistavad siiralt uskuvat, et laulsime end vabaks) ennast valitsema minevikus okupatsioonivõimu käsilastena tegutsenuid, au- ja väärikustundeta poliitlimukaid, „Paulusteks“ saanud Sauluseid. Poliitilise areeni on hõivanud kommunistliku tagapõhjaga poliitilised klannid, kes oma järelkasvuna toonud poliitikasse plejaadi põhimõttetuid poliitbroilereid a´la Hanno Pevkur või Rain Toobal, kes okupatsiooni ajal oleksid usinad komsomoliaktivistid olnud. Kartelliparteid on võimupiruka ümber kraageldes unustanud täielikult riiklikud ja rahvuslikud huvid, eelistades oma- ja kambakasu põhimõtetele.

    Praegune poliitiline eliit (kui seda nimetust on üldse sobiv kasutada) on ära teeninud mõtlevate ja põhimõtetega inimeste põlguse ja vihkamise, kuid paraku ei lähe neile ega kahjuks ka suuremale osale rahvast korda, et toompealaste poolt on idee omariiklusest ja eesti rahvuse püsimajäämisest lootusetult maha mängitud ja -müüdud. Põhiseaduse preambulas kirjutatust on saanud naerukoht, mida ükski valitsejaist tõsiselt ei võta. Kõigest on saanud kaup - au- ja väärikustundest hoolivaid inimesi kujutab kartellimeedia elukaugete ullikestena, kes e...

  • metsapiiga

    kes ei tea, kuidas aktsiaseltsis Eesti Vabariik edukas olla. Demokraatiast kui mõistest on Eesti oludes saanud demagoogiline fraas, mis sisuliselt tähendab raha võimu. Rahva võimust pole järgi jäänud haisugi.

    Analüüsides praegust Eesti poliitilist olukorda, peame kurvalt tunnistama, et poliitkartellile allutatud meedia kauaaegne tegevus eestlaste peedistamisel ja individuaalsest mõtlemisest ilmajätmisel on olnud ülimalt tulemusrikas. Nn keskmisest eestlasest on saanud mõtlemisvõimetu haugimäluline zombi, kes (ikka veel!) usub poliitikute üha uusi valesid, mis talle meedia vahendusel enne järjekordseid valimisi ette söödetakse.

    1990. aastate algul, kui võimalus oli valida sellise riigi loomise tee, kus kõigil eestlastel oleks hea elada, hakati selle asemel otsima uusi peremehi. Need finantsjuutide võimukeskuste näol ka kiiresti leiti. Eesti muudeti Maailmapanga ja IMF näpunäidetel välismaiste suurkorporatsioonide saamamaaks, mida hakati halastamatult röövima. Rootsi pankade röövtegevus, mida isegi maksustatud ei ole, on sellise poliitika ehedaks näiteks. Nüüdseks peame lootusetult tõdema, et laarlaste ja ansiplaste (savisaarlased pole võimupiruka juures kaua tegutseda saanud) äraandliku tegevuse tulemusel on Eestist saanud välismaiste suurkorporatsioonide-pankade asumaa, kus riigikokku valitud poliitikud tegutsevad võõraste võimukeskuste mõjutusagentidena, teenides maksumaksja tasku arvel juudaseekleid riigi mahamüümise eest.

    Eesti poliitikud jätsid välismaiste nõustajate soovitusel kasutamata 1991. aastal sülle kukkunud ajaloolise võimaluse saada peremeheks omal maal. Eelistati võõramaiste parunite lakeidena kupja-kiltri-aidamehe ametit, hakates orjalikult uute isandate soove täites hävitama eestlaste elujõu aluseks olevat maamajandust, nüüdseks on sisuliselt hävinenud ka rahvuslik ettevõtlus. 1992. aastal võimule saanud Mart Laari juhitud valitsuse valitud tee on osutunud hukatuslikuks, mille kibedaid vilju me nüüd lõikame.

    Kõige kurvem kogu asja juures on s...

  • metsapiiga

    see, et puudub vähegi tõsiseltvõetav opositsioon praegusele poliitkartellile. Igasugused katsed luua tegus rahvuslik jõud, on kaitsepolitsei usinal ponnistusel ja üksikute ülemäära suure egoga inimeste lühinägeliku tegevuse tulemusel nurjunud. Seega ei ole võimalik nüüd, järjekordsete valimiste eel, ausatele eestlastele kedagi soovitada, kelle poolt anda oma hääl riigikogu valimistel. Ainuõige tundub valimiste boikoteerimine.

    Veebileht ERSP.ee on pooleteistkümne aasta vältel koos mitme teise sõltumatu infokanaliga püüdnud rahvast ärgitada mõtlema, paljastades armutult äraandliku poliitkartelli ahnusest ja alatusest ajendatud tegusid. Eesti on rahvusliku hääbumise teel, mõtlevad inimesed põgenevad elamisväärse elu nimel võõrsile või sulguvad siseemigratsiooni, loobudes närvikava säilimise huvides ajalehtede lugemisest ja teleri vaatamisest. Kahjuks paljud meie rahvuskaaslased on loobunud mitte ainult tahtest olla riigi peremees, vaid mõtlemisest üldse, eelistades riigi kodanikuks olemisele selgrootu vihmaussina eksisteerimist.

    Sellises moraalses ja eetilises kriisis viibivas õhkkonnas on veebilehe ERSP.ee ponnistused ühiskonda aktiviseerida või vähemalt mõtlema panna osutunud mõttetuiks, asjatuks aja raiskamiseks ja tegijate närvikava kurnamiseks. Seetõttu on nende ridade autor valinud võõrsil elamise kodumaal valede ja moraalse vägivalla keskel lootusetule vegeteerimisele. Igasugune lootus on kadunud - Eesti on rahvusliku hääbumise vääramatul teel, mida pöörata võiks vaid ühiskonna moraalne ja eetiline taassünd. Hinnates ühiskonna kasinat jõuvaru ja eestluse napivõitu elujõudu, on seda loota ülimalt sinisilmne...

    Teatan, et veebileht ERSP.ee lõpetab lähinädalail oma tegevuse, sest mõttetu on raisata energiat mõtlemisvõimetu orirahva ärgitamiseks või paksunahaliste, au ja väärikustundeta poliitikute mõistusele kutsumiseks - veel vähem nende südametunnistusele koputamiseks. Lõpetuseks nendime nukralt, et orjameelsele rahvale, kes ei suuda enda õigusi inimväärika...

  • metsapiiga

    Lõpetuseks nendime nukralt, et orjameelsele rahvale, kes ei suuda enda õigusi inimväärikale elule kaitsta, ongi praegune Toompea seltskond igati sobiv ja „väärikas“ valitsejaskond. Rahvas, kes kardab austada oma ellujäämise eest võitlejaid - olgu nendeks siis Sinimägede kangelased, sõjajärgsed metsavennad või 1960-80-ndate aastate vastupanuvõitlejad-dissidendid - ei väärigi omariiklust ja on sõna otseses mõttes oma saatuse sepaks.

    P.S. Võimalik, et mingil määral hakkab praegust veebilehte asendama suve hakul Lõuna-Hispaaniasse Andaluusiasse asutatava rahvuslaste koloonia koduleht, kuhu praeguse veebilehe salvestus ajaloolise materjalina taas üles riputatakse.

    Läte: www.syndikaat.ee
    ps. Madissoniga nõus.

  • Enn Oja

    Nagu Edgari kehvad õpilased oma "vabakodanike ühinemisega". Oleks ju võinud kohe öelda et kutsutakse värsket liha, verd ja raha IP nimekirja kohtadele 65 ja edasi (sest Tõnul on riigikogus 51 teerullijuhti juba kirjas ja 13 valitsusliiget samuti).

  • padakonn  - Käes on TEGUDE aeg

    Vingumise aeg on pöördumatult möödas. Nüüd on käes TEGUTSEMISE aeg.

    Me teame suurepäraselt, mis on viga nii valitsussüsteemil kui ka võimuritel endil. Vigade loetlemist ega nende kirjeldamist jätkata pole lihtsalt mõtet.

    Kui on selge siht silme ees, siis tuleb selle nimel TEGUTSEDA.

    Kui aga kõigele vaatamata ikkagi EI TEGUTSETA, siis tähendab see vaid seda, et väljahõigatud eesmärke polegi tegelikult iial tahetud saavutada.

  • Enn Oja

    Tõnu: Me teame suurepäraselt, mis on viga nii valitsussüsteemil kui ka võimuritel endil. - Teiste vigadele mängimine moodustab enda edust 1/10, enda vigade tundmine 9/10.

    Tõnu: Kui on selge siht silme ees, siis tuleb selle nimel TEGUTSEDA. - Lihtsalt tegutsemine on TÜHJA rabelemine, oluline on KUIDAS tegutseda.

    Tõnu: Kui aga kõigele vaatamata ikkagi EI TEGUTSETA, siis tähendab see vaid seda, et väljahõigatud eesmärke polegi tegelikult iial tahetud saavutada. - Õige, unistada ei keela keegi!

    Kokkuvõtteks ütlen vaid üht: Rajada kõik teiste mahategemisele on ette kaotatud lahing. Nii sõtta ei minda!

  • Tõnis Bleive

    Tõnu ja 'lahendused',

    ma loodan ainult, et te tuvi katusel vaadates ei lase varblast peost...

    Kujutleme, et EIP-l õnnestub (võite lisada jutumärgid, kui tahate) saada märtsis 3%.

    See paneb teatud ringkonnad väga tugeva pinge alla. Neil pole üha pingestuvas ühiskondlikus olukorras niiviisi enam mänguruumi, nad ei tohi teha vigu, kuna seekord tõepoolest hingatakse neile kuklasse, SURVESTATAKSE. Vott, ja läbimõeldult tegutsedes veel samm, ja veel ning saab ka vähemusesindusega Riigikogus sisukad mõtted ellu viidud. See ongi poliitika?

    Suure ja kiire hüppe korral ei vea EIP organisatsioon praegu välja (seda enam, kui ajaga proovimata liitlased lisanduvad).

    Tugev organisatsioon on kõige alus.

    Võib kindel olla, et kui rahvuslus hakkab toetust koguma, valivad vaenlased teise taktika - siis enam maha ei suruta, vaid...

    Need mõtted tekkisid mul ülalolevat arutlust lugedes, ma ei taha kedagi pidurdada (ega saagi:)) Teete Fideszi, palun, püüan omagi panuse anda!

    Igatahes, varblane... Edu!


    p.s. Madissonilt ja Teinoselt väga hale käitumine. Madisson võiks OMA RAHVAST alustuseks tundma õppida. Teeks ta mõne - väiksegi - asja otsast lõpuni, põhjalikult läbi, oleks tema annetest palju kasu, kuid...

  • Tõnis

    Kas siin on mõni EIP-i inimene, kellel on arvamus Siisikovist? Ma tean temast ainult seda Rahvaliidu mässu, peavoolukanalite kaudu.

    Peetakse sinisilmseks? Oma mina talitseb?

    Mulle meeldib, et ta selline hakkaja paistab olevat.

  • metsapiiga

    EIP tahab ise olla a ja o ning Kalvet, kellele tuleks välja kutsuda hullari auto või anda säherdune lõuahaak, et lendaks kõrgs kaares võimalikult kaugele rottide söödaks ja isamaa hüveks, tahab ise olla juht ning kõike kontrollida.
    Et meid tolastati ja ümarlaua manifest ei jõudnud meediasse, noh, hirmus, et inimesed võivad meiega kaasa tulla, et meil võib see asi läbi minna ning me võime saada positiivse imago ja populaarsuse. See ei olnud IRL huvides ja konkurent tuli likvideerida. Kuradile riik ja manifestis esitatud aatelised ning Eestile vajalikud ideed. Need ei tohtinud rahvani jõuda.
    Korraldati jant, mis tolastas ka vaenlase.
    Mis kanaisse puutub, siis legendaarne lause kultusfilmist: Otsi ikka omale sõpru oma vanelaste hulgast ja sa oled suuremeelne ning võitmatu.
    Meie südamed on puhtad, sest meie oleme öelnud eesti reetmisele ei. Me oleme öelnud ei Lissaboni lepingule, me oleme kaitsnud oma raha, me oleme öelnud ei Tartu rahu tühistamisele ja maade kinkimisele, me oleme öelnud ei Hiiumaa tuuleparkide ehituskavale, me oleme öelnud ei MRP III-le ehk Nord Streamile, me oleme öelnud ei Tuhala kaitseala kaevandamisele, me oleme seisnud eesti keele eest, me oleme seisnud oma majanduse eest, me oleme seisnud vastu isandate ees roomamisele ja tallalakkumisele ning kannuste teenimisele, me oleme vääristanud eesti eest võidelnute ja eesti sõdurite au. Me kaotasime, aga meie südamed on Eesti ees puhtad.

  • metsapiiga

    viimased edulood, millest meedia on vaikinud:
    valimisliitude võit kohalikel valimistel ja partokraatia kaotus.
    Tuhala kaitseala lagastamise peatamine ning et see õnnestus kuulutada ahvusvahelise tähtsusega kaitsealaks + üle 60000 allkirja Tuhala kaitseks, mis on Eestis pretsedenditu pretsedent.
    Hiiumaa tuuleparkide kava peatamine, mis oleks lagastanud Hiiumaa ja muutnud saare Vene sillapeaks.
    Möll jätkub Osmussaare all, aga meedia on vait nagu kult rukkis. See on taandatud kohalikuks probleemiks ja Lääne Elu on sellest kirjutanud. Miks ei tohi avalikkus sellest teada?
    Osmussaare probleem on sama - et takistada Eesti muutmist Vene sillapeaks.

    avalikkuses puudub info rahvuslike organisatsioonide tegevuse kohta, ehk siis ka Memento, Vabadusvõitlejate Liit, soomepoisid, Demokraatlik Rahvuslike Jõudude Koostöö Koda Kuperjanovi Selts, Tartu Rahu Põlistamise Selts, Võru Noortekolonn Nr.1, ELSK, kodutütred, noorkotkad, skaudid, gaidid jne.
    samuti pole avalikkusel aimugi alternatiivsetest võrgulehtedest ja nende organisatsioonide kodulehtedest. Kõik on eestivaenulikus meedias surnuks vaikitud ehk olematusse marginaliseeritud, blokeeritud ja saboteeritud. On see Eesti huvides?

  • Veiko Rämmel  -  MÕNED MÄRKUSED SEOSES EESTI ISESEISVUSPARTEI AVAL

    Selle teate juurde kulub väike õiendus ära. Niipalju kui mina tean ei ole Vabade Kodanike Ühendus millelegi alla kirjutanud ja teistest tean vaid ÕIE-t, kes on kindlalt otsustanud EIP nimekirja minna, pluss endiste keskerakondlaste ehk sundüürnike punt, sellelt seltskonnalt võib eeldada räiget vasakpoosust heas kesiklikus soustis, millest ma midagi head ei usu. Rahvuslus nimelt ei ole räige vasakpoolsus, siis oleks ju tegemist pigem natsismiga.

    Kahtlemata läheme sinna koosolekule, kuid nende nimekirjast kandideerimisest on esialgu vara rääkida. Isiklikult usun, et sellest asja ei saa, põhjusest kirjutasin juba eile loos Riigikogu valimiste põhiküsimus! Lisada oleks niipalju, et kõiki poliitkartellist erinevalt mõtlevaid inimesi segab liigsuur isiklik ego ja lisaks veel praeguse olukorra põhiküsimusest mitte arusaamine.

    Ma muidugi ei soovi alahinnata ega halvustada kedagi, kes vaid julgevad kartellile vastu astuda, peaasi, et oleme üksteise suhtes ausad, siit ka minu märkus EIP aadressil.

    Paistab, et muutmist vajab kogu süsteem, aga sellest lähemalt järgmises kirjutises. Kõigile üksikkkandidaatidele soovin aga eelseisvatel valimistel siiralt edu - kukutame korrupeerunud poliitkartelli! Mõned meie hulgast, nagu Tiit Madisson, on lootuse kaotanud.

    Omalt poolt ütleksin Lehola Lembitu sõnadega: "Võitlus ei lõppe seni, kui siin maal alles veel põlvepikkune poisike, kes mõõka suudab kanda!"
    http://usk-lootus-armastus.blogspot.com

  • Mait Raun  - re: MÕNED MÄRKUSED SEOSES EESTI ISESEISVUSPARTEI
    Veiko Rämmel kirjutas:
    Kõigile üksikkkandidaatidele soovin aga eelseisvatel valimistel siiralt edu - kukutame korrupeerunud poliitkartelli!

    Hull jutt suhu tagasi. 101 ja enam üksikkandidaati oleks selleks vaja (ideaalis 51, aga iial mitte vähem).

    Pealegi väga kulukas hullus - kautsjonile kulub 1 miljon krooni, ja veel palju suurem hunnik raha läheb kampaaniale, kuna üksiküritaja on sunnitud seda palju kallimalt tegema kui üheskoos.

    Sellise olukorra tunnetuslik eeldus on aga see, et ei suudeta omavahel niigi palju koostööd teha, et kasvõi pragmatismist lähtuvalt olla ühises nimekirjas, et saaks hääli üksteisele edasi anda. Mis riik see oleks, mida valitseksid luik-haug-vähk?

    Pealegi on lollilegi selge, et üksikkandidaadid pääseksid parlamenti vaid hiigelsuure edu korral ja ka siis oleks saadikukohtade hulk tühine. Üksikkandidaadi künnis on üle 10% (erakonnal 5%) häältest ning ta ei saa ka hääli edasi kanda mõttekaaslastele (erinevalt erakonnast).

    Teevad siis kartellile lapsiku teene või on kapo ähvarduse tõttu niimoodi sunnitud käituma, et kogu aeg, raha, energia läheb vastupanujõududelt häälte äranapsamisele. Võib leiduda ka isiklik kartell-veendumus: vapper luuraja vaenlase tagalas... Miks mitte selline skeem, et tuleb olla rahvuslikult-eurovastaselt positsioneeritud üksikkandidaat - sest see tühjendab häältest just kartellivälist nišši.

    Kas see jama Helme ja co kandideerimisteate juures selgeks ei saanud?

  • Veiko Rämmel

    Mait, sul on sada korda õigus, kuid antud olukorras ei ole muud teha. Leito osutus järjekordselt Leitoks, ehk ei pidanud sõna. Sinu matemaatikat ma ei vaidlusta ja olen nõus, et üks ei ole sõdur lahinguväljal, kuid tänases seisus muud üle ei jää. Paraku, vahet ei ole palju neist sisse saab. Üldist korrupeerunud olukorda see tuulutab ikkagi.

  • Enn Oja

    Arvude täpsustamiseks niipalju et üksikul on vaja erakonnast enam hääli erinevalt, sõltub see nn mandaatide arvust piirkonnas. Lihtne valem on selline: 20 jagada mandaatide arvuga erakonnas. Lääne-Virumaal seega (20:5=)4 korda enam. Teised piirkonnad on suuremad, väikseim suhe on Harju- ja Raplamaal (20:14=)1,42 korda. Nende omavaheline suhe on seega 2,8 ehk Harju- ja Raplamaal on üksikul 2,8 korda kergem nõutud häältekogust saada. Suhteliselt soodsas piirkonnas loodab mäele tungida ka Leo Kunnas. AINULT LOLL on see üksik kes loobub 8700 kroonist Lääne-Virumaal. Valigu mingi muu piirkond, juba esitatud valemi järgi.

  • Enn Oja

    Teisestküljest: mitu üksikut ühes "soodsas" piirkonnas söövad üksteist. Just seda tuleks aga vältida.
    Arukas lahend oleks selline et kui ei taheta või suudeta sundida klikki ja nende ringkaitset valimisseadust tühistama (võrdsete õiguste kehtestamiseks) siis valida tuleks piirkonnad kus mandaate kindlasti alla 10, parem kui alla 8. Näiteks Pärnumaal on üksikute häältenõue 2,5 korda suurem kui erakondadel.
    Pole mõtet igal pool rahaga lehvitada, valitagu 4...5 asjalikumat erinevates piirkondades. Muidugi võib üksikuid kasvada ka metsast kuid nemad oma saja häälega erilist kahju ei suuda teha.

  • Mait Raun  - re:
    Enn Oja kirjutas:
    Muidugi võib üksikuid kasvada ka metsast kuid nemad oma saja häälega erilist kahju ei suuda teha.

    Kelle kahju teha? Kartelivälistele jõududele? Et kui ainult 100 häält kogub, siis on vilets häälte ärakorjaja ja Paide rahval säilib šanss.

    (See küsimus on teooria pinnal ega tähenda, et Paide kongress a priori õnnestub. EIP pole hea partner, kuna seal on tugev omakasu lõhn juures.)

  • Lumememm.  - Veiko Rämmelile.

    Eesti rahva püsimajäämise pooldaja (rahvuslane) võib olla nii kristlane kui ateist,nii üürnik kui omanik,nii vasakpoolne kui parempoolne,nii endine rahvaliitlane,reformist ,keskparteilane,isamaa-liitlane kui prükkar.
    SELLEPÄRAST ÜHENDAGEM JÕUD!
    Küll pärast võib jälle edasi pureleda,kui tahtmist on.

  • Veiko Rämmel  - re: Veiko Rämmelile.
    Lumememm. kirjutas:
    Eesti rahva püsimajäämise pooldaja (rahvuslane) võib olla nii kristlane kui ateist,nii üürnik kui omanik,nii vasakpoolne kui parempoolne,nii endine rahvaliitlane,reformist ,keskparteilane,isamaa-liitlane kui prükkar.
    SELLEPÄRAST ÜHENDAGEM JÕUD!
    Küll pärast võib jälle edasi pureleda,kui tahtmist on.

    Sinuga nõustudes ei saa ma nõustuda vasakpopulismiga. Tegu on mõrtsukideoloogiaga!

  • Veiko Rämmel  - re: re:
    Mait Raun kirjutas:
    Enn Oja kirjutas:
    Muidugi võib üksikuid kasvada ka metsast kuid nemad oma saja häälega erilist kahju ei suuda teha.


    Kelle kahju teha? Kartelivälistele jõududele? Et kui ainult 100 häält kogub, siis on vilets häälte ärakorjaja ja Paide rahval säilib šanss.

    (See küsimus on teooria pinnal ega tähenda, et Paide kongress a priori õnnestub. EIP pole hea partner, kuna seal on tugev omakasu lõhn juures.)

    Kahjuks on tänaseid arenguid vaadates Maidul 1000 korda õigus. Kui mehed kokkuleppeid ei pea ja omadele taskusse lasevad (Leito, Kalvet) kanadusest ei ole mõtet rääkida, sest tegu vaimuhaigega, siis mida arutada?

  • Ahto  - re:
    lahendused kirjutas:
    Tartu piirkonnas oli oma ringkonna jaoks täisnimekirja kautsioniraha juba 2010 lõpus koos; mõnes teises piirkonans pidavat kah kohe-kohe koos olema; täisnimekirja kautsionirahad saadakse 19 jaanuariks kokku Iseseisvuspartei "programmiliste seisukohtade" abil - st ilma suur-rahastajate jalge ees lömitamata


    Võib kindel olla et Iseseisvuspartei läheb välja täisnimekirjaga ja ootab kõiki liituma.

  • Ahto  - re: Kainestav üleskutse kõvadele (?) teoreetikutel
    padakonn kirjutas:
    teoreetikud, tõuske kirjutuslaua tagant ja hakake tegutsema! Andke oma panus sellesse, et eestimeelsed jõud saavutaks Riigikogus tõeliselt arvestatava esindatuse!


    Iseseisvuspartei üleskutsele on tänaseks vastanud sajad kodanikud. Kohtumiseni Paides!

  • a kto ещё?  - re: re: Veiko Rämmelile.
    Veiko Rämmel kirjutas:

    Sinuga nõustudes ei saa ma nõustuda vasakpopulismiga. Tegu on mõrtsukideoloogiaga!


    ТЕХТУД!

  • lahendused

    1) Ühes eelnevas kirjas (2011-01-04 20:33:47) kirjeldasin "puust ja punaselt", kuidas üksik-kandidaadi hääled lähevad kaduma (9 üksiku mandaadist + 1 partei mandaadist saab 1 üksiku mandaat ja 9 partei mandaati, ehk 81 kordne häving).

    Seega on ülim lollus endiselt edasi rääkida mingist üksik-kandidaatide edust - kes nii räägib on kas kallutatud või puruloll.

    Samuti tuleks endale aru anda, et IRL'i kloonidest üksik-kandidaadid "Helme & 12 päkapiku" saavad suured eelised meediakajastuses, ning üksik-kandidaatidest osutuvad valituks just nendetaolised IRL'i kloonid - seega peaks iga mõistusega inimene maha laitma mistahes üksik-kandidaadid.

    2) Iseseisvuspartei on piisavalt karastunud eelmistest ülevõtmiskatsetest: seega ei maksa karta, et sundüürnikud & tsiisikov kuidagi võimu üle võtaks.

    Selle asemel, et siin "edasi vaielda" vaadake parem omale bussipilet Paidesse selle nädala laupäeva hommikuks.

  • Üksikkandidaadid tänase seisug  - Helme & 12 päkapikku

    Kunnas Leo
    Helme Mart
    Helme Martin
    Koitla Aivar
    Aasa Taira
    Rämmel Veiko
    kana Valdo

  • Ilmar Saar  - Küsimus

    Miks kõik üksikkandidaadid korraga välja ei tule?keegi ei vali neid kuna nad ei leia ju meedias kõlapinda.tundub tõesti et nad on vaid häälehajutamiseks?
    kuhu see madisson kaduski?kas elabki nüüd hispaanias la vida locat?

  • metsapiiga

    Mitte nad ei leia meedias kõlapinda, vaid neid ei lasta meediasse ja raha neil ei ole. Me oleme kõik nimme töötuteks ja rahatuteks tehtud.
    Ei lastud meediasse ka eurovastaseid. Aga lepalehestuva eurololluse maksab kinni rahvas.
    See, mida meedias näete, on ENSV aegne näivtõelisus. fassaad. Vägisi üritatakse teeselda või välja imeda rõõmu eurole ülemineku üle, mida tegelikkuses ei eksisteeri, aga Brüsselile tuleb ju eurokomsomolil avalikult aru anda.
    Tuletage meelde meedia poolt rohelistele korraldatud blokaadi kohalike valimiste ajal. Kodanikuühendusest välja kasvanud erakond, mis sai rahva toetuse ja jõudis riigikokku, hävitati. Miks? Sest seal on palju eestimeelseid inimesi, tulehoidjaid maal ja külades, meie looduse vardjaid, kellest rahvas pole midagi kuulnud. Miks? Sest nad ei pääse meediasse.
    see, mida meedia etendab, on ajupesu ja kujundamine. Kujundamist te näetegi.

  • metsapiiga

    Ja mõnele võib olla üllatus, aga mina tean oma isiklikust kogemusest, et rahvaliidus on palju eestimeelseid maavanemaid ja vallavanemaid. Kuid nüüdne maaelu hävitamine on võtnud silme ees virvendama ka endistel kolhoosiparunitel.
    Vabadusristi Vendade päeva korraldaja Enn Voitka ütles Äksis toimunud Pupastvere lahingu auks peetud üritusel, kus tegi kaasa ka sõjaajalooklubi Frontline, et seda üritust on rahaliselt toetanud Rahvaliit ja ooooo üllatust, mille peale mul karp lahti kukkus, keskerakond. kaabakate ja aferistide ning varaste bandel nimega IRL pole iial selleks raha.
    Ja lühidalt öeldes olen ma see põlvkond, kellest kõneleb dokfilm "Disko ja tuumasõda". Ma olin lauluväljakul kui kõlasid A. Mattiiseni isamaalised laulud ja T. Mäe võimas ballaad "Koit". Ma laulsin neid laule koos rahvaga, sini-must-valgete lippude mere all. Nüüd võime oma toonaste lollide lootuste üle lihtsalt nukralt muiata, et see pask tõesti lõppeb ja et Eesti, vaba ja iseseisev Eesti, tuleb tagasi.

    "On Koit, on priiuseloit..."

    Oeh, issand küll.

  • lahendused


    Miks IRL'i kloonidest üksik-kandidaadid "korraga" välja ei ilmu?

    Vastus väga lihtne: nad ootavad, kuni mingis ringkonnas on mõned tuntumad Iseseisvuspartei ridades kandideerijad "selgunud" ja seejärel seab IRL sinna üles oma "võrdväärse" üksik-kandidaadi (kuna tuntud "päkapikke" on vähe, siis pole neid igale poole loopida).

    Seetõttu ongi "Helme ja 12 päkapiku" praegu äärmiselt vaiksed (pole teada, millises ringkonnas Iseseisvuspartei oma tuntumad liikmed, häältemagnetid ja "seni varjatud üllatuskandidaadid" välja paneb).

    Kui Iseseisvuspartei siseringis pandi Harjumaa kandidaatide tipp paika, oli järgmine päev Harjumaal IRL'i kloonist üksik-kandidaat "vastukaaluks" paigas suure meediakäraga.
    Kui Olev Ait otsustas kandideerida Iseseisvuspartei ridades Läänemaal, oli järgmine "päkapikk" meedikisa saatel "vastukaaluks" Läänemaal paika pandud.

    Järgmiste "päkapikkudega" lisandumisega läheb aga ilmselt aega, kuna EIP venitab nüüd ilmselt sihilikult ülejäänud piirkondade häälemagnetite avaldamisega 20 jaanuarini.

  • asendustegevused

    Kelle EIP Viljandimaal paika pani kuna seal platseerus kana? Tartu ka paigas kuna Rämmel välja toodi? Olev Ait skiso põllumees no lubage nawerda. Nii asi ei käi!

  • Veiko Rämmel

    Tänan usalduse eest, kuid mulle ei meeldi, kui mulle sõnu suhu pannakse, ei mina ise ega ka VKÜ ei ole teatanud minu kandideerimisest ja Tartus. Kõik võib muidugi juhtuda, kuid fantaasiaid ei ole vaja tõe pähe välja käia, iga asi omal ajal.

  • Tõnis  - 'metsapiigale'

    Sven Sildnik (tal - eiplasel - ka liiga suur mina?) sõnastab:

    "Süsteem «hea Ansip-halb Savisaar» enam ei tööta. Juba täna on selge, et suvatolgustel, Ansipitel ja Savisaartel pole mingit vahet. Erinevusi ei saagi olla, sest ahnus, lollus ja era- või võõrhuvide eelistamine annab alati ühesuguse negatiivse tulemuse.

    Mida meie tohmanid on kahekümne aastaga saavutanud? Iibe-languse, elatustaseme languse, majanduslanguse ja üleüldise moraalse ja intellektuaalse allakäigu. Pole vaja olla riigikontroll, et mõista kultuuri-imperialismi keskuses, nn kultuuriministeeriumis toimuvat, muude skeemide mõistmine on veelgi lihtsam.

    Kõiges on põhjust pettuda, aga kanalit, kuhu suunata frustratsioon, kättemaksuiha, ja kihu inimväärse elu järele, ei ole olemas. Pole tõsiseltvõetavat opositsiooni. Pole kultuuritraditsioone ega väärikat kirikut. Pole isegi halvastitasustatud orjatööd, millega ennast nüristada.

    Ühiskonnas kuhjuvad pinged, aga surveklappi pole sisse ehitatud. Kogu erinevate mõjuagentuuride omavahelise konkurentsi tagajärjel kuhjunud vimm ei saa mingis äraproovitud vormis väljundit leida. Meid ootab ees ainult suur pauk, midagi ettearvamatut ja ääretult ebameeldivat. Annaks Allah, et see kõik lõpeks ainult vinduva väljasuremisega, see oleks õnnelik lõpp."

    www.iseseisvuspartei.ee/test/index.php/artikleid-liikmetelt-avatud/ items/kivisildnik-suurte-pettumuste-aasta.html

  • Veiko Rämmel

    Tõnis ja selles on Kivisildnikul õigus, teame ju kõik, et vastandumine Savisaar paha, Ansip hea on tark ja planeeritud poliitika kartelli poolt, täitmaks just seda surveklapi rolli. Mul vaid küsimus, kritiseerida oskame ja vigu näeme kõik - töötav lahendus palun? Mina kahjuks täna seda ei näe. Vähemat kiiret ja toimivat mitte. Lenini rev.situatsioon ei ole veel käes ja vabatahtlikult kartell võimu ei loovuta.

  • Tõnis Bleive  - re:
    Veiko Rämmel kirjutas:
    Mul vaid küsimus, kritiseerida oskame ja vigu näeme kõik - töötav lahendus palun?

    Mina Sildniku mõtteid üks-ühele ei jaga. Ka REF-KE vastandumine on keerulisem nähtus ja nagu praegu näha, igavesti ei tööta.

    Ainuüksi rahu säilitamine on palju väärt. Kuidas see hiina ütlus oligi, istu jõe äärde ja oota kuni su vaenlaste laibad sust mööda ujuvad...

    Mul ei olegi vaja - plaks! - ning miljoni inimese jaoks lahendus. Ma annan oma panuse; minul on Iseseisvusparteiga hea koostöö ja me suudame siin Tartus huvitatud inimestele pakkuda korralikud tingimused osalemaks ühiskonnaelus ning märtsis vähemalt kodulinnas tagada valimispäeval ausa häältelugemise.

    Tee töötage Siisikoviga ja ärge rääkige 20-st kohast Riigikogus nagu 'lahendused' ja Kalvet võiksid praegu mitte kulutada aega 51-st rääkimisele ning sellega paratamatult segadust külvata. Elu läheb edasi peale märtsigi, loodetavasti - ja väga tõenäoliselt - tugevamatel positsioonidel rahvuslastega.

    VKÜ suudab kolmandiku jaoskondadest vaatlejatega katta?

  • DouglasKatherine  - respond this post

    Following my own exploration, thousands of persons all over the world receive the business loans at various banks. Therefore, there's a good chance to get a commercial loan in all countries.

  • Ahmed

    Mulle meeldis Siiri Sisaski idee - ehitame tuumajaama ja paneme sinna tomatid kasvama. Eesti oma Nokia!

  • Ilmar

    Metsapiiga "Ümarlaua manifest" on väga hea alus.
    Mul ei ole teavet, aga tundub, et kummalisel kombel pole manifest laiemat toetust leidnud? Ei tea, kas peetakse seda ehk liialt radikaalseks?
    Vajab vähe kõpitsemist, siit-sealt kohendamist ja siis võib seda kenasti valimisprogrammina rakendada.
    Paistab, et rahvas on Soomes tööl... astun hiljem läbi.

  • Ilmar

    Rahvas ikka Soomes! Ja need, kes veel siia on jäänud, kribavad kiirustades vist lahkumisavaldust? Näide siit samast teemast kohe võtta.
    Eks ta ole, avaldus on lühem, vaev väiksem.

  • Ilmar

    Tänane rahastamisskandaal! S.Meikar ja tema avaldus? Mis te arvate, kuidas suhtuda? Eesti rahvas ootab vastuseid.
    Kui te siin ei kirjuta, siis te ei kirjuta mitte kuskil.
    Andke aga tulla!

  • Ilmar

    Ma teadsin - kommentaare ei tule. Asi on siis selge nagu Maarjamaa allika vesi - see pisike skandaalike rahvast ilmselt ei huvita. Tõepoolest, sest kui nüüd mõelda, siis on siililegi selge, et meedia poolt ettesöödetu puhul on meil tegemist mingi nende omavahelise kraaklemisega.
    Meie meedia on kuidagi imelikult hoos! See on rohkem, kui imelik? Mina ootan neilt pikkisilmi uudiseid Islandilt ja USA presidendivalimistest, aga mitte kärbse kakatki sellest! Absoluutne vaikus! Ei tea kohe, kuidas olla, kuidas suhtuda?
    Kardan, et just `meie meedia`... on saanud suurtes kogustes nimetuid rahaannetusi, vahest isegi rohkem, kui kõik erakonnad kokku? Neil jääb isegi üle ja mis üle, selle annetavad vaikselt ning nimetult erakondadele.

    Arvatakse, et Silver Meikar on julge mees. Tõsi! On küll. Aga, siis on ju kõik teised argpüksid! Kahju. Mulle ei mahu see hinge, kui meie riiki argpüksid juhivad.

    Huvitav, mis Islandil toimub? Kes võidab USA` 2012a presidendivalimised? - sellest peaks meedia kirjutama!

Kirjuta kommentaar
Kommenteerija andmed: tärniga * väljad tuleb kindlasti täita:
Kommentaar:
Turvalisus
Palun sisetage pildil olev spämmivastane kood.