Teinonen: valimistest rahvuslaste poolt vaadatuna Trüki E-mail
07. märts 2011

SI-102

Tekst: Risto Teinonen, Andaluusia

Väidetavalt tegi rahvas oma valiku. Eeldades, et häälte lugemine oli aus, tasub vaadata, kuidas nn rahvuslastel-iseseisvuslastel seekord läks ja püüda tulemustele põhjusi leida.

Midagi üllatavat ei juhtunud

Eesti Iseseisvuspartei (EIP) koos erakonda kuulumatute, kuid oma kautsjoni tasunud isikutega sai 0,4 % häältest. See andis Riigikogu suhtes stabiilse positsiooni - mitte ühtegi kohta, mida erakonna esimees Vello Leito taas tõenäoliselt suure edu, oma palehigis tehtud töö ja erakonna erakordse arenguna serveerib.

Sama saatus tabas üksikkandidaate, kes ilmselt erinevalt Leitost oma lüüasaamist tunnistavad ja tubliks töösaavutuseks ei pea. Olgu siinkohal lühidalt käsitletud kahte kriminaalse minevikuga üksikkandidaati Veiko Rämmelit ja Valdo Paddarit, kuigi olen veendunud, et vähemalt need patrioodid, kellele on teada mainitute taust, nende tegelaste poolt ei hääletanud.

Kes olid need 130 inimest, kes Rämmeli poolt valisid? Arusaamatu. Valdo Paddar sai 312 häält, lubades oma Riigikogu palga valijatele maksta. Ülejäänud valijad said vist aru, et tegelikult oleks too raha nagunii valimisringkonna MTÜ-de asemel pealinna kasiinodesse läinud – üks hasartmäng puha!

Parlamenti saanute hulgas rahvusmeelseid-iseseisvusmeelseid eestlasi ei ole, küll aga sai sinna mitu võõra, isegi Lähis-Idast pärit rahvuse esindajat.

Kas rahvuslastel-iseseisvuslastel oli üldse eeldusi Riigikokku
saada

Mullu suvel oma erakonnakaaslaste peale Kapos kaebuse tegemas käinud Valdo Paddari tegevuse tulemusel, millele aitas kaasa ka Tartu Maakohtu registriosakonna ja Tartu Ringkohtu aegluubis tegevus, jäi erakond Eesti Vabaduspartei-Põllumeeste Kogu nendelt valimistelt välja.

Ainsaks lootuseks rahvusmeelsete-iseseisvusmeelsete kodanike jaoks oli EIP, mille stabiilseist tulemustest oli juttu eespool. EIP-s on juba aastaid valitsenud stagnatsioon. Valimistel põrutakse alati läbi, kuid ikkagi jääb kaotuste kursil erakonda alati juhtima Vello Leito, kelles peitub suuresti ka põhjus, miks rahvuslased-iseseisvuslased sellest erakonnast pigem eemale hoiavad.

Kui oleks kindlalt teada, et EIP eesmärk ja ülesanne on igasugust edu välistada, olla rahvuslastele ”Operatsioon ”Trust””, oleks kõik arusaadav ja loogiline. Ent praegune petlik ”Leito marjonetiteater” on suunatud rahvuslaste hävitamisele neid seestpoolt mürgitades. Taaskord on vähene raha liiva jooksnud ja pettumused saavutatud. ”Palju õnne” kõigile, kes selleks oma raha raiskasite.

Kuidas on lood EIP kandidaatide valikuga

Võrreldes erakondade kandidaatide haridustaset, võib jõuda masendava tulemuseni, et eesti erakondade kandidaatide keskmine haridustase on EIP-s teistest erakondadest tunduvalt madalam. Pooltel kandidaatidest on kõrghariduse omandamine pooleli. Arvestades meeste vanust võib ehk pigem öelda, et haridustee ongi igaveseks pooleli jäänud.

Ja rääkida võib just meeste vanusest, sest tegemist on erakonnaga, kelle kandidaatide hulgas ei ole mitte ühtegi naissoo esindajat.

Jääb mulje, et nimekirja kaasati igaüks, kes ise oma kautsjoni kinni maksis - kuidas muidu seletada, et seal figureeris ka keegi, kes esineb maagina. Ju jätab see erakonnast veenvama mulje, kui ”nõiadki pardal”.

Ent siingi on ”karvane käpake” mängus. Päev enne kandidaatide üles seadmist teadis näiteks Tõnu Kalvet, et tema eest tasutakse kautsjon ja ta on nimekirjas viies. Mis te arvate, kes selle lubaduse andis? Aga 24 tundi hiljem sai Kalvet teada, et ta jääb nimekirjast üldse välja.

Või juba nimetatud nõid. Teades kohtumisest valijatega, muutis ta ära oma saate salvestuse Nõmme raadios. Jõudes väljasõidule, sai ta teada Leito ”välkotsusest” kohtumine ära jätta. Sama lugu kordus ka teledebatiga. Ilmselt arvab Leito, et suurendab niisuguse ”karmikäelise” käitumisega parteigenossede usaldust endasse kui Suurde Juhti.

Aeg läheb edasi ja kõik kordub

Vaesed rahvuslased-iseseisvuslased on oma raha ära kulutanud, Vello Leito valitakse EIP esimeheks tagasi, augustis saab ta tähistada oma 70. sünnipäeva erakonna esimehena, see ju uhkem, kui niisama pensionärina tähistada. Ja juba nelja aasta pärast ees uued valimised ja uued läbikukkumised...

Aga kas nii peab minema? Ei! EIP toetus kasvaks hüppeliselt, kui rahvussotsialistid, kes on erakonna juhatuses ka enamuse moodustanud, tuleksid oma kappidest välja. Tuleb ausalt ja sirge seljaga seista oma veendumuste eest. Järgmine kord peab valimistele minema programmiga, mis on suunatud Eesti ohtrate probleemide lahendamisele. Neist tähtsaim on eestikeelse ja -meelse rahvusriigi päästmine saatusest, mis riiki seniste parlamendierakondade juhtimisel ees ootab.

Meil on oht jääda väljaspoolt Euroopat sissevoolavale inimrämpsule jalgu. On oht, et riik jääb hoopis teistele, nii nagu on toimumas Hollandis, Rootsis, Saksamaal ja mujal Euroopa nn demokraatilikes riikides. Selliselt tulevikult suudab Eestit päästa vaid rahvussotsialism. Teised teed viivad hävingule.

Eesti peab olema rajatud vabadusele, õiglusele ja õigusele, mis on kaitseks sisemisele ja välisele rahule ning pandiks praegustele ja tulevastele põlvedele nende ühiskondlikus edus ja üldises kasus, mis peab tagama eesti rahvuse, keele ja kultuuri säilimise läbi aegade. Nii ütleb meie põhiseaduse preambul. Mida, kuradit, te siis kardate ja peitu poete?

Allikas: Risto Teinonen
Kontakt: E-mail on kaitstud spämmirobotite eest, Javascript peab olema sisse lülitatud
Kommentaar (102)
  • VEIKO RÄMMEL

    Tänan Risto! Kuid juristiharidusega võiks teada sõna kriminaalne tähendust. Minul selline minevik puudub. Väärteod ei tule arvesse ja ts.asjad. Mis muusse puutub, siis kanai edu oli ka mulle üllatav. Kuid rahvuslaste suurim viga on üksteise närimine. Ma nüüd kurvastan Sind. Kuigi natside majanduspoliitikas oli palju head ja positiivsest ja kuigi juutide ahju ajamine nagu ka mustlaste kõige parem ei olnud just, siiski ei pea ma rahvussotsialismi positiivseks nagu igasugust vasakpoolsust, eriti siis kui see kisub totalitarismi.

    Tegelikult oleks olnud huvitab, kui Sina oleksid kandideerinud, saanuks näha paljud inimesed selle rahvussotsialismi poolt hääletanuks? Mis Valdosse puutub, siis arvan, et populism läks hästi peale.

    Ole hoitud!

    PS. Muide arvan, et hääletasid need, kes hindasid ja oskasid lugeda programmis kajastatud seisukohti ja teadsid ka Pühakirja.

  • Margit-Mariann

    Saast valib saasta ja saasta te riigikokku ka saite.

    Delfis oli hea resümeeriv kommentaar: et kilekottidega võistelda, ei pea riigikokku pürgima.

  • Olev Ait

    Hea on asja jälgida Andaluusiast. Me oleme siin talvisel Saaremaal. Lisan vaid, et koosolekud ja etendused toimusid Saaremaal ainult suurtele erakondadele. Arvan, et rahvaga rohkem suheldes (töötan siiski veel) oleks tulemus kindlasti minul kordades parem olnud. Aga oleksid ei maksa. Suurema osa vähese häältearvu süüst võtan endale. Arvan teadvat, kuidas rahvale "peale minna". Aga jälle, oleksid ei maksa.

    Olev Ait
    746
    EIP

  • Ville Sonn

    Mina eeldan, et häälte lugemine ei olnud aus. -
    Ülejäänud jutt on seega ülearune.

    Huvitav, mis "taust" on Veiko Rämmelil?

  • Anonüümne  - Tekkinud on uus padakonn

    Rämmel on teine inimene Eestis peale Kalveti kes peab kanai tegevust suureks eduks

    VEIKO RÄMMEL kirjutas:
    Tänan Risto! Kuid juristiharidusega võiks teada sõna kriminaalne tähendust. Minul selline minevik puudub. Väärteod ei tule arvesse ja ts.asjad. Mis muusse puutub, siis kanai edu oli ka mulle üllatav. Kuid rahvuslaste suurim viga on üksteise närimine. Ma nüüd kurvastan Sind. Kuigi natside majanduspoliitikas oli palju head ja positiivsest ja kuigi juutide ahju ajamine nagu ka mustlaste kõige parem ei olnud just, siiski ei pea ma rahvussotsialismi positiivseks nagu igasugust vasakpoolsust, eriti siis kui see kisub totalitarismi.

    Tegelikult oleks olnud huvitab, kui Sina oleksid kandideerinud, saanuks näha paljud inimesed selle rahvussotsialismi poolt hääletanuks? Mis Valdosse puutub, siis arvan, et populism läks hästi peale.

    Ole hoitud!

    PS. Muide arvan, et hääletasid need, kes hindasid ja oskasid lugeda programmis kajastatud seisukohti ja teadsid ka Pühakirja.
  • Margit-Mariann  - 4 erakonda on vähe!

    Valimistel roheliste ridades nn vabamehena 3578 häält saanud Eerik-Niiles Krossi sõnul on veel vara öelda, kas ta võiks end siduda uue erakonna loomisega, kuid välistada seda ei saa.

    Kross ütles ERRi uudisteportaalile, et praegu on raske ennustada, mis saab Eesti poliitmaastikust nelja aastaga, kuid neli parlamendierakonda on Eesti ühiskonna jaoks liiga vähe. Uue poliitilise jõu sündi üksikkandidaatide ja vabameeste pinnalt ei saa tema sõnul välistada, samas ei ole tal ambitsiooni ilmtingimata selle liidriks pürgida.

    "Need mehed, kes kangesti tahavad juhtida, ei saa sellega tavaliselt hakkama. Nii et mul ei ole mingit valu hakata erakonda looma - aga vaatame," jättis ta otsad lahtiseks.

    Läte: Delfi

    Võrdluseks, et "palavalt armastatud" kultuuriminister Jänes sai parimate üksikkandidaatidega pea võrdse tulemuse: 2212 häält!

  • Vaikiv Ajastu

    Margiti andumus julgeoleku struktuuridesse on hämmastav. Edu julgeoleku koordinaator Krossi erakonna loomisel Eestis.
    Vaikiv Ajastu

  • lahendused


    Üksik-kandidaadid peaks tunnistama, et nad olid "läbikukkumine" (keegi ei saanud riigikokku) - kui nad oleks liitunud Iseseisvusparteiga, olnuks koos palju suurem võimalus võita olnud.

    Eestlaste lollitamise ajalugu: Respublika (2004), Rohelised (2007), üksik-kandidaadid (2011) - mida IRL'i ajutrust järgmiseks (2015) eestlaste lollitamiseks / protestihäälte kogumiseks välja mõtleb? eestimeelse neegri või?

    Teinoneni motiivid jäävad segaseks: ise ta ei kuulu ühtegi Eesti rahvuslaste parteisse, ei ela alaliselt Eestis, ei kandideeri Riigikogu valimistel, kuid "targutab ja näägutab" kõigi teiste üle - Eesti keeles on sellise tegevuse nimetus "tühikargamine".

    Mis aga puudutab Iseseisvusparteid: kui Pihlari ("väliskapital on saatanast") ja Õunapuu ("rahvuslik ravimitööstus") taolisi oleks oma "säravate ideedega" rohkem, siis ületaks ka EIP valimiskünnise.

  • to lahendused  - tola hendused

    Kapo"lahendusel" vist täna pidupäev et juba ommikul nii svipsis
    ülesanded täidetud? orden soolas nagu Sibulal?

  • Margit-Mariann

    Suur osa ei häältest läks sotsidele. Kui nad teevad lõpu inimressursi raiskamisele Eestis, siis edu parlamendis!

  • VEIKO RÄMMEL  - re: Tekkinud on uus padakonn
    Anonüümne kirjutas:
    Rämmel on teine inimene Eestis peale Kalveti kes peab kanai tegevust suureks eduks
    VEIKO RÄMMEL kirjutas:
    Tänan Risto! Kuid juristiharidusega võiks teada sõna kriminaalne tähendust. Minul selline minevik puudub. Väärteod ei tule arvesse ja ts.asjad. Mis muusse puutub, siis kanai edu oli ka mulle üllatav. Kuid rahvuslaste suurim viga on üksteise närimine. Ma nüüd kurvastan Sind. Kuigi natside majanduspoliitikas oli palju head ja positiivsest ja kuigi juutide ahju ajamine nagu ka mustlaste kõige parem ei olnud just, siiski ei pea ma rahvussotsialismi positiivseks nagu igasugust vasakpoolsust, eriti siis kui see kisub totalitarismi.

    Tegelikult oleks olnud huvitab, kui Sina oleksid kandideerinud, saanuks näha paljud inimesed selle rahvussotsialismi poolt hääletanuks? Mis Valdosse puutub, siis arvan, et populism läks hästi peale.

    Ole hoitud!

    PS. Muide arvan, et hääletasid need, kes hindasid ja oskasid lugeda programmis kajastatud seisukohti ja teadsid ka Pühakirja.

    Ma väljendasin vaid hämmastust, et ta niipalju, üle 300 hääli sai. Lisasin, et pean seda populismi viljaks. Soovitan lugeda tähelepanelikult.

  • Vaikiv Ajastu

    Margit vahetab favoriite kut kindaid - keskpäeva tunni paleus on Savisaare esimene toobal Sven Mikser!
    Vaikiv Ajastu

  • Anonüümne  - re: re: Tekkinud on uus padakonn

    Rämmel ära häma sa kirjutasid
    - Mis muusse puutub, siis kanai edu oli ka mulle üllatav

    Teinonen ei kirjutanud kanai EDUST

    Samas ringkonnas sai üksikkandidaat Reinberg 4 KORDA ROHKEM HÄÄLI kui sinu kana

  • Vaikiv Ajastu

    Margitile tausta teadmiseks

    Meite Sotsid on tõeline mikserdus
    kesikud Mikser Kreitsberg ja sõbrad
    rahvaliitlased terve posu
    venelased
    kommunistid, jälle terve posu Lauristin jt.
    Kogu seda bandet rahastab tore eesti mees Ossinovski

  • Urmas  - re: 4 erakonda on vähe!
    Margit-Mariann kirjutas:
    Valimistel roheliste ridades nn vabamehena 3578 häält saanud Eerik-Niiles Krossi sõnul on veel vara öelda, kas ta võiks end siduda uue erakonna loomisega, kuid välistada seda ei saa.

    Kross ütles ERRi uudisteportaalile, et praegu on raske ennustada, mis saab Eesti poliitmaastikust nelja aastaga, kuid neli parlamendierakonda on Eesti ühiskonna jaoks liiga vähe. Uue poliitilise jõu sündi üksikkandidaatide ja vabameeste pinnalt ei saa tema sõnul välistada, samas ei ole tal ambitsiooni ilmtingimata selle liidriks pürgida.

    "Need mehed, kes kangesti tahavad juhtida, ei saa sellega tavaliselt hakkama. Nii et mul ei ole mingit valu hakata erakonda looma - aga vaatame," jättis ta otsad lahtiseks.

    Läte: Delfi

    Võrdluseks, et "palavalt armastatud" kultuuriminister Jänes sai parimate üksikkandidaatidega pea võrdse tulemuse: 2212 häält!

    Kross polnud mingi vabamees ega sõltumatu vaid osav kelm, kes kandideeris dollariroheliste parteinimekirjas sellistele kui müüdav Strandberg hääli kogudes ja % tõstes, kuid valijaga manipuleerimiseks nimetas ennast "vabameheks".
    Tegemist on Krossile terve elu omane olnud kõige küünilisema sulitsemisega.

  • Margit-Mariann

    Ei ole paleus, aga inimressursi raiskamine on probleem, milles seisukohad ühtivad.
    Ja meile ei meeldi eestlaste väljaränne Eestist.
    Kui Lukas küsis, et kelle jaoks me seda riiki siis teeme, siis mina jään hetkel vastuse võlgu. Eestlaste jaoks küll mitte.

  • lehol  - kübaratrikk

    Eestlaste lollitamise ajalugu: Respublika (2004), Rohelised (2007), üksik-kandidaadid (2011)

    Uue jõu tekkimine on järjest keerulisem. Võib öelda, et üksik-kandidaadid tõmbasid rohelistel vaiba alt.

    Võib nõustuda Tõnu kunagise väitega, et üksikandid oleksid võinud ühineda mõne liikumisega. Rohelistel puudus liider kes oleks mikserdanud.

  • Vaikiv Ajastu

    Ossinovskile ei meeldi eestlaste väljaränne Eestist? Margit aga miks?

  • Margit-Mariann

    jah, seda et nad on sotsialistid, tõestasid nad ka oma punaste lipsudega ja muu punase riietusega. sots-demokraadid nad küll ei ole.
    Aga nende edus süüdistagu parempoolsed oma künismi, türanniat ja terrorit ning kodanikest ülesõitmist, monoloogi, Eesti eiramist ja eitamist ning välistamist, vaikiva ajastu taastulemist...
    Meid tappes, said kesikud ja sotsid parlamenti.

  • Margit-Mariann

    Esita see küsimus Ossinovskile, sm. Vaikiv Ajastu. Ja mida te tõmblete, plats on ju eestlastest peagi puhas....

  • Margit-Mariann

    Reinberg sai 1400 häält

  • TMS  - re:
    Margit-Mariann kirjutas:
    Suur osa ei häältest läks sotsidele. Kui nad teevad lõpu inimressursi raiskamisele Eestis, siis edu parlamendis!

    Mind üllatab ka see, et rahvas andis nii suure toetuse jõugule kelle hümn/ülemlaul on Iternatsionaal ning kelle üsast tulid ilmale kommunistid!
    Selle tulemuse põhjal ei üllata min enam 1940 aasta sündmused sest lauristinid, anveldid, pöögelmannid ja allikud on jatkuvalt meil arvamusliidrid ja tegijad!

    Mis meiega toimub?
    Kas me oleme tõesti sisemiselt nii roosamad või kohati lausa punased!

    Ülaltoodu põhjal saab vaid paluda, et...
    ...HOIA JUMAL EESTIT!

    Oma riigi ja rahva pärast muretsev kodanik
    Jüri Böhm

  • Anonüümne  - re:

    Üksikkandidaat põdemas Alzheimeri tõbe

    VEIKO RÄMMEL kirjutas:
    Tänan Risto! Kuid juristiharidusega võiks teada sõna kriminaalne tähendust. Minul selline minevik puudub. Väärteod ei tule arvesse ja ts.asjad. Mis muusse puutub, siis kanai edu oli ka mulle üllatav.

    Rämmeli kriminaalkaristus pärineb hilisemast ajast kui kanai kriminaalkaristused aastatest 1981 ja 1984.

  • TõnuP

    Muus osas võib Teinoneniga nõusutda peale rahvussotsialismi. Sotsialism on sotsiaalsuse riigistamine, seega inimeselt ühe olulise inimliku osa äravõtmine/inimeste loobumine olulisest inimlikust osast. Seetõttu on sotsialism olnud rängimate inimsusevastaste kuritegude tegemiseks viljakas pinnas. Ka postmodernse eurosotsialismi näol.

    Kui Leito tagasi ei astu, tuleks selle partei ettevõtmisi igati boikoteerima hakata. Tema ränk edu - häälte kahekordistamine, on eelkõige EKD eelmise kõige kallima kampaania (saadud hääle kohta) puudumise vili - sel korral õnnestus kampaania abil osa rahvuslike vaadetega inimesi neil endale meelitada.

  • Margit-Mariann

    Kui rahvale meeldib elada farsis ja absurdis ning õudusunenäos, siis selle nad ka võitsid!

  • TõnuP  - re: re: sotsid

    "Mind üllatab ka see, et rahvas andis nii suure toetuse jõugule kelle hümn/ülemlaul on Iternatsionaal ning kelle üsast tulid ilmale kommunistid!"

    Millest joonistus see häälte juurdetulek kokku?
    1) Vanade kommarite Rahvaliit kaotas 5%
    2) Kesk, kes veelgi roosa mulli põhisem, kaotas 3%
    3) Midagi läks ilmselt ka Rohelistelt.

    Nii et ilmavaade - olla kohustusteta ülalpeetav - on vägagi püsiv.
    Palju enam üllatab neostalinistliku IRLi kasvav edu ja asehaldurite Reformi kasvav toetus.

  • Lumememm.

    Mai algul hakatakse Eestimaad vabamüügis maha ärima.Siis on vene miljonärid platsis.
    MIDA TEHA?
    Valimisväitluses mainis rahvaliitlane, et nemad koguvad allkirju selle vastu.
    Kuhu saaks anda allkirja?

  • masendused

    Leito on väljendanud selgelt oma suhtumist partei reeturisse padakonn. Mis selles üllatavat keelata padakonni kandideerimine Iseseisvuspartei nimekirjas?

  • Ville Sonn  - re:

    Aivar Koitla on kas idioot või lurjus (pardon!). Poliitikas ei kirjutata - "mul on kindlaid andmeid," vaid need andmed esitatakse lühidalt, kui need andmed tõesti olemas on.
    Miks Aivar Koitla komsomolitöötajana ei kirjuta ausalt järgnevast: -
    Eesti NSV-s olid komsomoli- ja parteitöötajad kõik igaks juhuks värvatud julgeoleku (kgb) kaastöölisteks, et garanteerida kuidagimoodi nende (eestlaste) lojaalsus nõukogude režiimile. Vene NFSV-s ja mõnes muus NSV Liidu regioonis olid aga enamus komsomoli- ja parteitöötajaid kgb-sse värbamata, kuivõrd seal leidus veel niisamagi ideelisi inimesi.

    Kuradima hea, et ma sellest kuradi jamast eemal olen!

    Ville Sonn kirjutas:
    Mina eeldan, et häälte lugemine ei olnud aus. -
    Ülejäänud jutt on seega ülearune.

    Huvitav, mis "taust" on Veiko Rämmelil?

    ELKNÜ Keskkomitee töötaja Aivar Koitla, üksikkandidaat Virumaalt, kirjutas
    Ka on
    mul kindlaid andmeid, et Rämmel teostab nende endiste tippkommunistide
    tellimustööd, kellele ma viimasel ajal ebamugavusi olen tekitanud seoses
    nende sooviga võtta üle juhtivaid kohti Eesti ühiskonnas.

  • Ahmed Rannaküla

    Välismaalasena näen mina asju veidi teistmoodi kui SI kommentaatorid. Nimelt on rahvas/valijad eesti poliitikaga rahul ja väljendasid selgelt oma tahet valides tagasi Reformi, Keskerakonna, Isamaliidu ja Sotsid. Seega, kui nn. rahvuslaste sooviks on rahva tahe/demos kratos või mida iganes, tuleks aksepteerida valimistulemusi ja kehtivat poliitikat. Eestlane on rahul Eeroopa Liitu kuulumisega, eestlane on rahul eurorahaga, eestlane on rahul Brüsselist tulevate diktaatidega. Seega, milleks minna rahva tahte vastu ja kutsuda neid nagu Margita mariann tegi, kirjutades: "Saast valib saasta ja saasta te riigikokku ka saite."
    Seega kõik need, kes on praeguse poliitilise kursiga rahul on lollid või saast nagu Margit neid nimetab?
    Lollid kes ei saa aru, et kana, Rämmel, Leito oleks olnud eesti rahvale parim valik?

  • nõus

    Nõus Ahmediga, see et mingi töötu vingats nimetab eesti rahvast saastaks on absurdne.

  • Margit-Mariann

    Saastaks nimetan ma punaseid ja kõntsa, kes ujub pinnal iga võimu ajal, karjeriste, odavaid müüdavaid hingi.
    Nende silmis on eestimeelsed kõnts, põhjakiht. Valged mustad varesed. Vice versa.
    Majanduslikud ja sotsiaalsed suhted on ruineeritud nii et olen jah kõrgharidusega lindprii, sotsiaalse seisundi tõttu represseeritud nagu punastele omane.

  • Margit-Mariann

    Aga mulle teeb nalja, kuidas elevandiluutorni sulgunud ja välismaailma eest endile müüri ümber ehitanud tõusikute seltskond käib nina taevas ja kujutab ette, et on eliit....

  • iseseisvuslane  - re: re:
    Ville Sonn kirjutas:
    Aivar Koitla on kas idioot või lurjus (pardon!). Poliitikas ei kirjutata - "mul on kindlaid andmeid," vaid need andmed esitatakse lühidalt, kui need andmed tõesti olemas on.
    Miks Aivar Koitla komsomolitöötajana ei kirjuta ausalt järgnevast: -
    Eesti NSV-s olid komsomoli- ja parteitöötajad kõik igaks juhuks värvatud julgeoleku (kgb) kaastöölisteks
    Ville Sonn kirjutas:
    Sm.Kotla kirjutab oma kindlatest andmetest lähtuvalt?Vihjats Rämmelile kui kolleegale?Sümptomaatilisel kombel palju krimkasid ja koputajaid seekord üksik kandidaadid!Mõtelge!
  • TõnuP

    "Nimelt on rahvas/valijad eesti poliitikaga rahul ja väljendasid selgelt oma tahet valides tagasi Reformi, Keskerakonna, Isamaliidu ja Sotsid."

    Rahva tahe on hirmutamisele allumine?

    Muidugi tahtevabaduse puudumine on ka üks tahte vorme...

  • Juula

    Valimiste SUURIM PÕRUJA on Ingvar Tšižikov 238 häält (0,6%) kui leidub selline auhind. Mees lubas võtta Riigikogus 20 kohta.Kartelli hirm Tšižikov neutraliseerus Rämmeli juhatamisel nurgas kükitajaks.Silma hakkab väga efektiivne veesogajate trio kana-Rämmel-Poolamets mis ei rebinud kartellilt hääli peaaegu üldse kuid narris üksikkandidaate kui NÄHTUST

  • Anonüümne  - re:
    Margit-Mariann kirjutas:
    Saastaks nimetan ma punaseid ja kõntsa


    Valimistel kartellipoliitikute poolt hääletanutest on suur enamus siiski täiesti tavalised lihtsad eesti inimesed. Enamus neist pole kuulunud ei EKP ega NLKP ridadesse ja ei kuulu ka reformi või isamaaliitu.
    Rääkisin just täna ühe säärase Margiti keeles kõntsaga. Oli selline vahva 80-ndates memm. Tema andis oma hääle reformile ja solvus väga kui ma teda selle pärast kõntsaks nimetasin.

  • Ahmed Rannaküla

    Eelmine oli minult.
    Üks mõte veel. Margit, sa oled väga tubli naine. Oled teinud palju hääd rahva valgustamiseks oma kirjatööde läbi ja oled südamega eesti patrioot. Samas, see, et sa hetkel töötu oled on mõneti ka su oma süü, sest see aeg ja energia, mida sa raiskad SI's kommenteerides, oleks võidud rakendada oma majandusliku olukorra parandamiseks. Kui sind keegi tööle ei taha võtta, siis on alati võimalus hakata FIE'ks. Haridust sul on, taipu samuti, tööd suudad teha looma kombel rügades, nii, et võta ennast kokku ja lahenda see asi ära. Isiklikult soovin vaid edu ja jaksu.

  • Margit-Mariann

    Ahmed, altruistina mul tööd jagub. Lihtsalt see on selles mõttes tühi töö, et see on heategevus.
    Kui honorare välja ei maksta, artiklid ei ilmu ja meilid ära kaovad ja neid loetakse, ja pärast mulle enam ei vastata, siis ei ole mõtet ka FIEna tegutseda. Sest minuga ei suhelda ja tehakse kõik, et mul ei tekiks suhtevõrgustikku. Mistõttu ei saa meiesugused ka seltsielus osaleda. Ostaksid sa mu käest taimedega värvitud lõnga, nt?
    Mul on sabad taga, nii et mis mõte sel on?
    Peale tühjade pihkude...
    See looma moodi töö rügamine ei vii kuhugi, peale rentsli ja tapab tervise.
    Üht-teist on teoksil, ütleme - mulle päeva täide ja nii paljugi rõõmu. Raha ei saa, ainus mis ka kulutan on minu enda aeg ja vaimne kapital. Tulu -- zero.
    kapo võib veel hõisata, kuidas ma tahtsin oma 40. juubelit pidada ja nad selle tähistamise ära rikkusid. Soovin õnne!

  • Mait Raun

    Valimiste põhiline iva oli, et stagnatsioon on populaarne.

    Kohti saadi teatavasti 33 - 26 - 23 - 19

    Eelmine kord oleks saadud kohti järgmiselt (kui rohelised-rahvaliit poleks pääsenud Toompeale):

    Reform 36
    Kesk 33
    IRL 21
    Sots 11

    Erakondade paremusjärjestus säilis muutumatuna, koalitsiooni tegemise juures ei oleks kummalgi jadal suurt erinevust (siiski nii palju, et Reform+Sots saavad seekord teha valitsust, eelmine kord mitte) ning võidutses stagnatsioon, mida varjamatult pakkusid rahvale valitsuskoalitsiooni juhtlaused "sinu kindel võit" ja "Võid kindel olla".

  • Anonüümne

    Kindo, 07.03.2011 07:02
    Valimised võitsid reformikommunistid, kapo, Eesti Reformierkonna Ringhääling ja ajaleht Reformimees. Määravaks sai riigi raha ja meedia kuritarvitamine ning nagu ikka vene kaart.Võid kindel olla, et jätkub rikkad rikkamaks ja teised olgu vait poliitika ning parem Eesti reformikommudele.

    Kommentaar.Delfist

    + kui EDBL pole tänaseni mulle artikli honorari üle kandnud, siis võib endale jätta. Ma nagunii 40. sünnipäeva pidamise raha enam kokku ei saa, kui see oli taotluslik. Ja kuu aega on möödas, ämma sünnipäev jõudis juba kätte. Või hakkate nüüd lohutama, et sellest pole midagi, 45.-s ju ees....

  • Margit-Mariann

    Eelmine komm oli minult.

  • Anonüümne

    Aeg õhtu poole veermas nii kopeeribki Margit sel tunnil kesikute propat ja kandat

  • Margit-Mariann

    Tõesti või....?

  • Margit-Mariann

    Europarlamendi valimistel üksikkandidaadina kandideerinud ja rekordilise häältesaagi saanud Indrek Tarand leiab, et Eesti valimissüsteem peaks olema kodanike häält rohkem arvestav.

    „Kui valimissüsteem oleks kodanike häält rohkem arvestav, siis oleks riigikogus Eerik Kross, Artur Talvik ja Kaarel Tarand, neile järgneks napilt vähem hääli saanud Aivar Riisalu ja Kristiina Ojuland,“ kirjutab Tarand sotsiaalvõrgustikus Facebook.

    „Arto Aas, Kalev Lillo ning Kalev Kallo, kes kõik said 500 ja vähem häält, oleksid väljajääjatest esimesed,“ leidis Tarand.

    Vabariigi valimiskomisjoni andmetel kogus Eerik Kross valimistel 3578, Artur Talvik 2957 ja Kaarel Tarand 2286 valija toetuse.

    Samas pääsesid riigikokku reformierakondlased Arto Aas 525 ja Kalev Lillo 474 häälega ning Kalev Kallo Keskerakonnast 303 häälega.

    Keskerakonna ridades kandideerinud Aivar Riisalu kogus 2195 häält ning reformierakondlane ja europarlamendi liige Kristiina Ojuland 2136 häält.

    Valimata jättis 37% hääleõiguslikest kodanikest

  • Margit-Mariann  - emotsioon Delfist

    TIMUKRAATIA ORJARIIGI TASEMEL!, 07.03.2011 14:04
    3000 häält saanud (Soomes ülikooli lõpetanud),rahva esindaja Kunnas "valituks" ei osutunud,3500 häält saanud Kross niisamuti,küll aga ALGHARIDUSEGA sõudja Jaanson ca tuhande häälega ning BREZNEVITÜTAR Kaja Kallas ,lisaks mingisugune MÕTTETU Reet Roos ja TERVELT:)300 häält saanud REFORMIBROLER KALLO!?!?!? Ilmselt olid "kõige stiilsemad"...:) las need "stiilsed broilerid" nüüd valitsevad teid LOLL ORJAKARI!!! VÕID KINDEL OLLA 1)VÄLJARÄNNE SUURENEB HÜPPELISELT 2)MAKSUD TÕUSEVAD KOHE 3)PÕLLUMAAD MÜÜAKSE VÕILEIVAHINNAGA VÄLISMAALASTELE 4)HINNAD LENDAVAD LAKKE 5)KEHTESTATAKSE RIDA UUSI MAKSE,ET "SÕUDJATELE" OLEKS MILLESKI "KULUHÜVITISI" MAKSTA 6)maaelu sureb täielikult välja7)iive jätkab tempokalt langust.HURJAAA! EESTLANE-EUROOPA L O L L E I M RAHVAS! EGA MUUD KUI edu teile JÄTKUVALT "demokraatlikus"riigi s elamisel!PS Endal jätkus mõistust sellest kommunistide pasakastist õigel ajal ära minna:)))

  • Ahmed Rannaküla

    4 aasta jooksul polnud näha ega kuulda EIP, Paldo Vaddarit ega teisi väiksemaid ja suuremaid sitavareseid. Enne valimisi roomasid nad kivi allt välja ja peale valimisi roomavad taas oma kivi alla tagasi. Nii valimisi ei võideta.
    See, kes võidab valijate südamed, see võidab ka valimised.
    Lihne nagu vene vilt.

  • Veiko Rämmel  - re:
    Ahmed Rannaküla kirjutas:
    4 aasta jooksul polnud näha ega kuulda EIP, Paldo Vaddarit ega teisi väiksemaid ja suuremaid sitavareseid. Enne valimisi roomasid nad kivi allt välja ja peale valimisi roomavad taas oma kivi alla tagasi. Nii valimisi ei võideta.
    See, kes võidab valijate südamed, see võidab ka valimised.
    Lihne nagu vene vilt.

    Räägid aegajalt päris tarka juttu.

  • Ahmed Rannakõla

    Salam aleikum Veiko!
    Mida ma oskan kosta - ka pime kana võib leida tera :)

    Allahu akbar!

  • VEIKO RÄMMEL

    Tagasihoidlikkus pidavat voorus olema, kuid pime sa küll ei ole.

    Ole hoitud!

  • padakonn  - Lugemissoovitus samal teemal

    Võrdluseks tasub lugeda Jüri Böhmi hinnangut seekordsetele valimistulemustele: www.rahvuslasteklubi.org/index.php/artiklid

  • Margit-Mariann

    Jüri Böhmi lugu oli ka TMS teadetahvlil. Saab lugeda teadeteahvli lingi alt, arhiivist.

    kalvet, mida on sinusugusel juudasel veel iniseda või öelda või kommenteerida?

    Üks on selge, kodanikualgatused on siin "riigis" välistatud. Mitte ükski altpoolt tulev ettevõtmine või protestiaktsioon ei tohi olla edukas. Iga hinna eest tuleb tegutseda nimme vastu kodanike tahet, et mitte luua pretsedenti.
    Tuhala kaitsmine on erand.
    Ei usu, et Eesti sellest võitis või võidab.

  • Margit-Mariann

    Mait Raun, kas oleks võimalik, et mõrvaragentidele ehk kalvetile sõna ei antaks. Milleks talle rõõm oma "aatekaaslaste" laipadel tantsida ja ilmselt kättemaksuks tehtud eduka nurjamise üle hea meelt tunda.
    Alatusele ja reetmisele ei peaks SI-s kohta olema.

  • Mari  - reeturite vandenõu

    tulemusel naeruvääristati rahvuslastest edumeelsete osavõtt kandideerimisest ja saavutati üksikkandidaatide häving.Ometi ei toonud see IRL-le loodetud hääli juurde.Kahjuks paljud ei mõista, kelle aktsiooni tulemus see oli.Väga paljud on pettunud, et väärikad üksikkandidaadid olid ühises segakooris vääritute üksikkandidaatidega, kes lahustasid ja kulutasid häältesaaki.

  • Ahmed Margitile

    Nii ebatemokrattlikk oleks Kanu Tõlvet vaikima sundida. Mina näiteks loen alati tema kirjutisi ja olen naerulaginal kuvari ees kõver. Seega Jumala pärast, laske Kanul kirjutada, ta on nii ohutu ullike, ei tee lillelegi liiga.
    Õkskord me naerame nii kui nii!!!

    Kõu Kanu! Kõu!

  • padakonn  - Jaan Hatto hinnang valimistulemustele

    Eesti Rahvusliku Liikumise juhatuse liige ja ühtlasi Rahvuslaste Tallinna Klubi rajaja, tuntud iseseisvuslane Jaan Hatto nimetas seekordseid valimistulemusi õudseteks:
    www.rahvuslasteklubi.org/index.php/artiklid.

  • padakonn  - Kriitikast ja kritiseerija(te)st

    Käesoleva artikli autori tehtav kriitika on enamjaolt õige, kuid teisalt jälle õõnes.

    Õõnes sellepärast, et kritiseerija koos oma pooldajatega pole suutnud luua paremat ja tugevamat (poliit)jõudu kui on EIP.

    Kui kritiseerija(te)l on eduvalem tõepoolest varnast võtta, siis miks seda seni rakendatud pole? Oli ju suurepärane võimalus "töötada üles" ERSP ja hiljem ka Vabaduspartei-Põllumeeste Kogu. Mõlemad võimalused lasti aga käest.

    Rahvussotsialistidel pole EIP-d "üle võtma" tulla küll mõtet. Esmalt pangu ikka oma erakond korralikult toimima, mitte ärgu tulgu teiste töövilja pruukima. Oli ju olemas Eesti Rahvussotsialistlik Töö(lis)partei, kuid see ei saanud registreerimiseks vajalikku liikmetehulka (1000 täisealist kodanikku) kuidagi kokku. Viimane asjaolu näitab vaid seda, et Eesti rahvussotsialistid on kas vähearvukad ja seetõttu väga väikse toetuspinnaga või siis hoopis arad. Kummalgi juhul pole neil (suurde) poliitikasse asja.

    NB! Kriitika olnuks laitmatu, kui kritiseerijal olnuks ette näidata tugev, laitmatult tegutsev poliitorganisatsioon, soovitavalt partei. Sellest saanuks siis "pimeduses kobavad" EIP-lased eeskuju võtta.

    Paraku seda eeskuju pole...

  • Enn Oja

    Tõnu kipub unustama MILLES mingi erakonna tugevus seisneb. Võid olla isegi mitmekordne miljonär aga urust piiludes ei akka sind keegi teadma ning veel vähem tundma.
    Piltlikult väljendudes on meil ammu juba koldi (selle mis rikkad ja vaesed, paksud ja kõhnad, punased, mustad ja valged võrdseks tegi ja teeb) ajastu ning puudub mõte saata sadakond relvitut mõne kuulipulduja või suurtüki vastu.

  • Ahmed Rannaküla  - re: Kriitikast ja kritiseerija(te)st

    EIP-d poliitiliseks JÕUKS nimetada on liig mis liig. Valimistulemuse järgi on EIP pigem poliitiline JÕUETUS ja mujal maailmas võtaks parteijuht süü enesele ja lahkuks positsioonilt. Seega, Kanu, võta asi juhatuse koosolekul uue juhi küsimus üles ja näita mida ISE suudad.
    Edu sulle!

  • Enn Oja

    Senise 18 aasta põhjal saab paljugi järeldada. Nt millele keegi panustab ning kuidas ta poliitilised osakud kõiguvad või ainult langevad kuni pankrotini välja.
    IP-le on tähtis iseseisvumine, muus teda ei teata. Vello püüdis küll rahapaberitele rahvuse mekki külge määrida aga mida sa paari minutiga ikka jõuad ning rahvuslikud eurod kõlaks usutavalt ehk vaid Seevaldis. IP on ja jääb ääre (mitte äärmuslikuks!) erakonnaks.
    RL panustas maakatele ning pikka aega tundus vähemalt jalgealune kindel olevat. Edenesid seakasvatus ja sigadused. Aga unustati et valitud valdkond on vaid üks paljudest ning mitte sugugi tähtsaim. Isamaatu ja maatu Mõisa Jüri kuulutas kõigile et liha ja piima saab poest ning eriti palju ja odavalt saab seda Tallinast. Maakate erakonna jalgealus polekski ehk nii ruttu kadunud kui kaevama poleks akanud lipsu ja perse järgi valitud 'esimehed'.
    Rohekad panid kõik samuti ühele valdkonnale - keskkonnale ning määrasid nii ka enda uku. Uudsuse kõver võib küll järsult piisavale tasemele tõusta ent lihtsalt pühast vaimust kipub seejärel takistamatult langema.
    Ehkki Villu ja Mareki mõtted polnud pahad ning sageli kliki tegudest paremadki, jäi nende järjekestev tegevus tegevusetuse varju.
    Kesikud on seni mänginud laiemalt. Lisaks asunikele lubatud kodakondsuse ja riigikeele on püütud meelitada ka kohalikke lollikesi mõisaid röövima. Panus asunikele õigustab tänagi ent röövleid ei toeta valede valitute säädused. Pakun välja et kui asunikud äkki peaks Vladimiri kutset järgima siis võitleks ka kesikud vee peale jäämisega.
    Nii jäävadki järele laiapinnalised rehvormidevastased, isamaatud ja võrdsustajad. Nad ei vastanda ka end asunikele vaid püüavad neid enda poole võita. Kohati isegi õnnestunult. Pidevalt tambitav näiline päävakasu mõjutab ajapikku ka kestva kaotaja kesikkonna toetajat. Ja mis toimub kõige mahaparseldamise varjus tavakodanikku ei uvita.

  • Margit-Mariann  - Valijaid tänab kapollar A. Poolamets

    Tänan kõiki, kes Te oma hääle mulle usaldasid! Luban, et hoian Teie häält hästi ja jätkan oma tegevust rahvusriigi kaitsel. Valimistel osalemine oli väga huvitav ja inspireeriv aeg. Tunnustan oma üksikkandidaatidest kaasvõitlejaid – seekordsel valimistel oli palju häid kandidaate, kes oleksid hästi Riigikogusse sobinud. See, et ükski üksikkandidaat parlamenti ei saanud, on selge tunnistus, et praeguse valimissüsteemi üksikkandidaate puudutav osa on pigem fiktsioon, kui reaalne võimalus. Alati saab valija meelsust mõjutada argumendiga, mis kõlas ka seekord – Teie hääl läheb kaotsi….Leian, et reformikommunistide edu valimistel ei too Eestile seda, mida vajame. Keskerakond ja Reformierakond on nagu vene kotkas, millel on kaks pead, kuid üks keha ja seedeorganid. Nende aeg saab varem või hiljem ümber. Ohud meie riiklusele pole kusagile kadunud. Oluline on hoida seda, mis on meile kallis!

    www.poolamets.ee

  • Margit-Mariann

    Jaan Hatto on alatu rästik. Õudsed jah, aga kelle süül?
    Kellele oli kasulik Raadi rahvaküsitluse põhjalaskmine? IRL, saite nüüd oma 9.mai...

  • Ahmed

    Lisaks veel, et ta on rassist

  • VEIKO RÄMMEL  - re: Jaan Hatto hinnang valimistulemustele
    padakonn kirjutas:
    Eesti Rahvusliku Liikumise juhatuse liige ja ühtlasi Rahvuslaste Tallinna Klubi rajaja, tuntud iseseisvuslane Jaan Hatto nimetas seekordseid valimistulemusi õudseteks:
    www.rahvuslasteklubi.org/index.php/artiklid.

    Jaan Hatto, padakonn, kana ja veel mõni sealt pundist - eneseimetlejate klubi. Margus Lepa definitsioon. Kuid ma olen Ahmediga nõus, sõna ei saa ää võtta, siis ei saa nalja ja pealegi oleks see tõega ebademokraatlik. Kuid keretäis on tal ammu soolas, ega see hapuks ei lähe, vaid paremaks seismise ja laagerdumisega.

    Muide Ahmed, ää solva rassisti. Jaan poiss on isehakanud leiutaja, kes google andmetel leiutas abinõu koti kandmiseks. Jaan Tatikas seega.

    Tõnul on aga nn Rahvuslaste Tallinna Klubi - taskuklubi, kus nad Jaan poisiga ja veel mõnega üksteist vastastikku imetlevad ja kiidavad. Selline mõnus kooslus. Muide ma sain Lepalt ka selle Hatto raamatu, kuid lehitsemisest kaugemale ei jõudnud - plagiaat.

  • Ahmed Veikole

    Oled mind valesti mõistnud Veiko. Ma ei soovinud üldse hr. Hattot solvata =) Temale ei meeldi minusugused kaltsupääd nii nagu sulle ei meeldi isehakanud leiutajad... iseasi on muidugi küsimus, kas iga leiutaja on ise hakanud või kaob isehakanu tempel peale rahvusvahelist tunnustust. Tegelikult vahet pole. Hatto on agar tegija - igal rahvuslaste ettevõtmisel kohal... lausa lust teda TV-st vaadata. Muide need kes veel ei tea, siis Kanu oli varem alati sinises vati jopes ja Hatto on jätkuvalt punases. Nigu Tipp ja Täpp noh =)

  • Veiko Rämmel

    Ahmed, oh ei ole, just nii ma aru sain. Mul ei ole midagi leiutajate vastu, kuid olgu nad leiutajad. Jaan Tatikad sinna ei kuulu. Mis "kaltsupeadesse" puutub, siis olen öelnud, et Jumal üks ja vaid tõlgendused erinevad. Mis ohjeldamatut immigratsiooni puudutab, siis olen ka öelnud, et külalised on kaks korda head. Siis kui tulevad ja siis kui lähevad. Kes tahavad aga siin elada, peavad Peremehe kommetega leppima. Multikulti kukub paratamatult läbi ja on juba kukkunud.

    Mis nüüd Hatto ja Kalveti siirusesse rahvuslastena puutub, siis lubage kahelda. Pigem on tegu edukate lõhestajatega. Kas nad ka palgal on seda ma ei tea, lõppeks ei olegi sellel tähtsust. Oluline on tulemus. Peale käesolevaid valimisi kahtlustan isiklikult Tõnul ka skisofreeniat. Mida see kanai ja EIP üheaegne promomine siis oli?

  • Ahmed Rannaküla

    Palume siis Jumalat, et need kaks ilusti terveks saaks.

  • VEIKO RÄMMEL

    Paluma peab Ahmed, kuid paraku skisofreenia ravimatu ja viimati tegi Jumal selliseid imesid Jeesuse aegadel.

  • Risto Teinonen  - Vastuseks padakonnile, kes kirjutas...

    "...Rahvussotsialistidel pole EIP-d "üle võtma" tulla küll mõtet. --- ... Eesti rahvussotsialistid on kas vähearvukad ja seetõttu väga väikse toetuspinnaga või siis hoopis arad. Kummalgi juhul pole neil (suurde) poliitikasse asja."

    Käitud juba sama valelikult kui Leito. Leito väitis Postimehe intervjuus, et "Ainuke veendumudpõhine natsinaalsotsialist EIPs oli Risto Teinonen...". Mõlemad teate suurepäraselt, et ajal, mil mina EIP juhatuses olin, moodustasid rahvussotsialistid juhatuses tubli enamuse. Praegugi pole olukord sellest sugugi kaugel. Ei ole vaja püüda ses asjas inimestele valetada. Selles on Sul õigus, et argadel inimestel suurde poliitikasse asja ei ole. Kapinats-erakonna tõsiseltvõetavus on rohkem kui küsitav. Kuid... ega sinna suurde poliitikasse ei paista olevat asja ka mitte-nats Leito juhitud EIP-l ega Tallinna rahvuslaste klubikesel.

  • Ahmed Rannaküla

    Olid need siis Jumala imed või Jeesuse? Jumala imed toimuvad iga päev ainult, et Kanu ja Hatto on kas Jumala poolt unustatud või siis nimekirja lõppu sattunud.

    Risto puhul aga sügav kummardus. Kuigi ma ise rahvussotsialistlikku ideoloogiat ei poolda, on mul sügav austus mehe ees, kes seisab oma ilmavaate eest ja ei häbene seda. Kapi-nazi Kanu ei teeni eales kellegi lugupidamist oma hypokraatliku olemisega.

    Allahu akbar!

  • vananats

    Edu Andaluusias mamma seelikusabas rippumiseks, Mammsjuk! Liivimaast hoia eemale, siin on sinu jaoks kylm ja tuuline, samuti pole sul haakristikandmise luba.

  • Risto Teinonen  - Eelmisele

    "Vananats", kui julgust pole oma nimega kirjutada, milleks üldse kirjutad? Keda huvitab ühe argpüksi arvamus või mis kaal sellisel olla võiks?

    Tervitades TARTUST,

    RT, kes ühe tunnuse kandmiseks kelleltki luba ei vaja :)

  • padakonn  - Enne väitlust tehtagu endale mõisted selgeks!

    Rahvuslaste Tallinna Klubi on KLUBI, mitte aga PARTEI. Seepärast ongi halenaljakas lugeda, et klubi pannakse - meelevaldselt - ühele pulgale parteidega ja oodatakse talt - samuti meelevaldselt - Eesti poliitmaastiku ümbertegemist.

    See käib IGAÜHE kohta, kes Rahvuslaste Tallinna Klubi mingilgi moel on katsunud halvustada.

  • VEIKO RÄMMEL

    Tõnu ja milleks siis see poliitikas mõtetu kooslus Sinu taskuklubi olemas on? Teie kahe, Sinu ja Hatto eneseimetluse teostamiseks, et Sina saaksid tulla jälle Tartu selle koosluse nimel teiste suunas sõnnikut loopima ja oma haiglast edevust rahuldama, asja nagu Sa ise kõneled teist nagunii ei ole. Tervita Jaani ja ütle, et see tema raamat on täpselt samast ooperist tema leiutustega ehk Jaan Tatikas hakkas Saalomon Vesipruuliks, ei suutnud läbi lugeda.

  • VEIKO RÄMMEL  - re:
    vananats kirjutas:
    Edu Andaluusias mamma seelikusabas rippumiseks, Mammsjuk! Liivimaast hoia eemale, siin on sinu jaoks kylm ja tuuline, samuti pole sul haakristikandmise luba.

    Sellised vennad ongi tüüpilised argpüksid, kätte saaks annaks kolakat. Mõni mees kohe ei mõista muud keelt.

  • Admin  - re:
    Margit-Mariann kirjutas:
    Mait Raun, kas oleks võimalik, et mõrvaragentidele ehk kalvetile sõna ei antaks. Milleks talle rõõm oma "aatekaaslaste" laipadel tantsida ja ilmselt kättemaksuks tehtud eduka nurjamise üle hea meelt tunda.
    Alatusele ja reetmisele ei peaks SI-s kohta olema.

    Keegi tegi varem - enne valimisi - ettepaneku, et kui Kalveti promotud kana ei peaks saama kümnendikkugi sellest, mida suure suuga ennustatakse, st 1,25% ringkonna häältest, halvustades juurde kõiki teisi inimesi, tuleks Kalvet tõkestada. Nii erakordselt ebaadekvaatselt käituja teeb arutelud naeruväärseks. See on valimistel leidnud täielikku tõestamist.

  • Admin  - re:
    Ahmed Margitile kirjutas:
    Nii ebatemokrattlikk oleks Kanu Tõlvet vaikima sundida. Mina näiteks loen alati tema kirjutisi ja olen naerulaginal kuvari ees kõver. Seega Jumala pärast, laske Kanul kirjutada, ta on nii ohutu ullike, ei tee lillelegi liiga.
    Õkskord me naerame nii kui nii!!!

    Kõu Kanu! Kõu!

    Kui Ahmedi kirjutised ei oleks vaheldumisi kas naljakad või arukad, oleks Ahmed reegli rikkumise eest (varjunime all esinemine) ammu tõkestatud, Ahmedi promo Kalvetile võiks samahästi kirjutada ümber nõnda:

    Nii ebatemokrattlikk oleks Ahmed Rannaküla vaikima sundida. Mina näiteks loen alati tema kirjutisi ja olen naerulaginal kuvari ees kõver. Seega Jumala pärast, laske Ahmedil kirjutada, ta on nii ohutu ullike, ei tee lillelegi liiga.
    Õkskord me naerame nii kui nii!!!

    Au Ahmed! Au!

  • Ahmed Rannaküla

    Mis varajane sipelgas seda adminni nüüd hammustas? Kui adminn soovib, et ma Margiti kisakooriga ühinen, siis pole see mingi probleem.
    Kanu on mulle juba lapsest saati vastik olnud..

  • Admin  - re:
    Ahmed Rannaküla kirjutas:
    Mis varajane sipelgas seda adminni nüüd hammustas? Kui adminn soovib, et ma Margiti kisakooriga ühinen, siis pole see mingi probleem.
    Kanu on mulle juba lapsest saati vastik olnud..

    See paistab Kalveti kisast või vaikusest. Kolmas võimalus on järgida kanait, kes järjest muudab blokeeritud numbrit ja lööb oma võimete piires kaasa, nagu poleks midagi juhtunud. Halduse tegija ei ole osanud sellisel puhul midagi ette võtta, sestap saab vaid kanai kaastöö saatjanumbreid blokeeringusse juurde kirjutatud. Tüütu ja ebaefektiivne isiku puhul, kes teeb näo, et nägu teha polegi.

  • padakonn - Jaurajatele  - SI portaal, 3. oktoober 2010

    padakonn - Jaurajatele
    03.10.2010 20:29:32

    Läti rahvuslaste tubli saavutus laupäevastel parlamendivalimistel peaks panema punastama kõik need jauravad SI kommentaatorid, kes siin tühja juttu on ajanud, selmet oma organisatsioon KORRALIKULT üles ehitada. Mida on TEIL lätlaste saavutatule vastu panna?!

    Häbi teile, põhulõuad ja muiduvahtijad!

    Enam ma oma aega säärastega väitlemisele siin ei kuluta.

    Hüvasti!

  • Uuno Ojala

    Kirjatöö autor väidab: "Selliselt tulevikult suudab Eestit päästa vaid rahvussotsialism."
    Kas ei rääkinud ka V. Padar oma teleesinemises natsionaalsotsialismist? Saatejuhi arvates olla sellel sõnal "halb maik man". Kas ka rahvussotsialismilgi mitte, kui selle teostamisel ei valita vahendeid!

    Tänusõnad Infokeskusele artikli avaldamise eest.

  • Margit-Mariann  - e-hääletusest?

    Delfi: Tiit, 09.03.2011 18:45
    Ma siin juba ühe eelmise artikli juures kommenteerisin, kuidas mina ei saanudki e-hääletusel valida, kui soovisin üksikkandidaati valida. Samas poeg hääletas sama arvutiga sotside poolt ja kõik õnnestus. Sai proovitud ja katsetatud ikka mitmeid kordi, aga tulemus null. Iga kord pärast viimase nupu vajutamist tuli ette kiri, et viga interneti ühenduses või ei saada ühendust serveriga. Kaks korda tuli kiri, et tehniline viga, proovige mõne aja pärast uuesti. Nii et ka minu järeldus on üks, server töötas nii, nagu teda oli programmeeritud, elik võttis vastu ainult väljavalitud kandidaatide nimed. Ja kui me loeme, et sama tarkvara kasutavad nii skype kui kõik suuremad meediaväljaanded, millede andmemahud palju suuremad, kui valimiskomisjoni omad ja ta töötab laitmatult, siis pole küll mingit põhjust neid hääletusi usaldada.

    + meediasse on juba jõudnud teave, et kasutamata hääletussedeleid enne häälte ülelugemist ei tühistatud....

    E. Oja juhtis täheleapnu, et sibulapoisi (kommides juba siiruviiruline tropp) veebil ehk valimiskomisjoni lehel on jõutud hääletustulemusi 3 korda muuta, v.olla juba veel rohkem.

    Raivo Orgusaar ju kirjutas blogis, et ärge e-hääletage!!!!
    Kui mul oli vaja hääletajat etendada, et näha, mis nimekirjad pihku pistetakse, siis ma läksin ka jaoskonda ja täitsin sedeli!

  • Ahmed Adminnile  - re: re:
    Admin kirjutas:
    Kolmas võimalus on järgida kanait, kes järjest muudab blokeeritud numbrit ja lööb oma võimete piires kaasa, nagu poleks midagi juhtunud. Halduse tegija ei ole osanud sellisel puhul midagi ette võtta,

    Olen küll elukutseline lambakarjus, kuid kui mina 100 aastat tagasi arvutiõpetustundides nina nikkisin, siis jäi meelde, et Serveris saab IP-vahi abil bannida terve kett ip numbreid. Näiteks 10.5.3.3-10.5.3.40. Isegi kui kanai IP number vahetub iga arvuti käivituse abil, on temagi IP "valikud" piiratud.

    Allahu akbar!

    P.S. Müüa kaheküüruline kaamel mudel "Valdo" (mitte segi ajada kanaiga - loom on tunduvalt targem), 3.a. vana, heas korras - hambad terved, invaliidsuse märke pole. Mõistab eestikeelseid käsklusi kui neid edastada araabiakeelse kõlaga.

  • Margit-Mariann

    Tähendab, asi on hullem kui "hääletatud" riigivõimu küsitavas legitiimsuses. Need valimised ei ole tõsiseltvõetavad.

  • Admin
    Ahmed Adminnile kirjutas:
    Serveris saab IP-vahi abil bannida terve kett ip numbreid. Näiteks 10.5.3.3-10.5.3.40. Isegi kui kanai IP number vahetub iga arvuti käivituse abil, on temagi IP "valikud" piiratud.

    Võib katsetada. Mingi vahemiku ip-d on järjest sisse toksitud, aga hiljuti juhtus nii (ja halduse tegija ei osanud seletada), et kuigi blokeeringu listis istub teiste hulgas ka 67.159.36.27, siis on kana hiljem kirjutanud veelkord täpselt sama numbriga.

    Blokeeritud sai see number pärast sellist asjandust:
    kana
    2011-02-15 07:59:19
    Soovitan soojalt
    http://veikorammel.wordpress.com
    Lugege ja valige ikkagi.Ehk saab paremaks?

    11 päeva hiljem tuli sama ip pealt:
    kana
    2011-02-26 00:26:30
    sukapüksist toruotsani
    Toomase puhul on tegemist paljukannatanud Vietnami sõjas haavatuga, kelle osalus ja püüdlus CIA-s ka...

  • Ahmed adminnile  - re:
    Admin kirjutas:
    kana hiljem kirjutanud veelkord täpselt sama numbriga.

    Oled sa proovinud kanai IP numbreid .htacces faili panna? Sellega bannid ta igalt poolt.

  • Anonüümne  - re: Valijaid tänab kapollar A. Poolamets

    Kapollar Poolametsal ja kapo-maplasel kanail on nüüd õnneks uus huvitav väljakutse

    http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/uksikkandidaadid-otsust asid-koostood-alustada.d?id=41818229

  • Anti Rahvuslik Koguja  - re: Enne väitlust tehtagu endale mõisted selgeks!
    padakonn kirjutas:
    Rahvuslaste Tallinna Klubi on KLUBI, mitte aga PARTEI. Seepärast ongi halenaljakas

    Täppi pandud, koos istuvad rahvuslikud kogujad Kalvet, kana, Poolamets, Mätik, Hatto, nõid Vanaküla, tõesti halenaljakas.

  • kustutage, könnid, kustutage

    kustutage kommentaare oma peldikuseinalt kui tahate, haledad vennikesed

  • Anonüümne  - re:
    kustutage, könnid, kustutage kirjutas:
    kustutage kommentaare oma peldikuseinalt kui tahate, haledad vennikesed

    Rahune Tõnu võta oma õhtused rohud

  • ummaumma  - Mammsjuk andaluuser

    Sellisel tuleks kodakondsus ära võtta.

  • T  - re: Mammsjuk andaluuser

    Oli ju olemas Eesti Rahvussotsialistlik Töö(lis)partei, kuid see ei saanud registreerimiseks vajalikku liikmetehulka (1000 täisealist kodanikku) kuidagi kokku. Viimane asjaolu näitab vaid seda, et Eesti rahvussotsialistid on kas vähearvukad ja seetõttu väga väikse toetuspinnaga või siis hoopis arad.

  • Risto Teinonen  - "Eesti Rahvussotsialisktikust Töölisparteist"

    "Oli ju olemas Eesti Rahvussotsialistlik Töölispartei, kuid see ei saanud registreerimiseks vajalikku liikmetehulka (1000 täisealist kodanikku) kuidagi kokku."

    Oli jah selline partei. Selle haletsusväärse moodustise kohta saab lugeda siit:
    http://www.erakonnad.info/erakond/non/erstp.html

    Erakonnal oli allika järgi 5-7 liiget - võib lisada, et asutajale - kriminaalse minevikuga Kerttu Ionile - veel 4-6 liiget. Ilmselt oli erakonna juhatusel raskusi liikmete lugemisel, kuna täpset arvu polnud ;)

    Jah - selle "partei" alusel rahvussotsialismi toetuspinda mõõta vast ei saa. Pigem ehk erakonna juhataja tuttavate hulka.

  • Ilmar Randmaa

    Mul on mure ja hirm. Homme tuleb kaos. Üks suur mull on lõhkemas ning koos sellega variseb paratamatult peavoolu ideoloogiline alus. Usun, et peavoolu valijad/rahvas minetab usalduse oma valitsuse ja ühtlasi ka oma riigi vastu. Loodus, aga tühja kohta ei salli. On väga tõenäoline, et majanduspoliitiline "vakants" võib täituda metsistunud massiga. See, aga ei ole minu, teie ega rahva huvides. Mida siis teha?
    Ja, otse loomulikult - valitsus võib välja kuulutada erakorralise olukorra, ent kas see oleks rahvale/riigile hea lahendus? Ei usu. Kindel ka see, et majanduspoliitiline süsteem jääb endiselt samaks ning see hakkab meile paratamatult tootma piiranguid, mis sisuliselt tähendaks meie põhiõiguste-vabaduste järsku ja pöördumatut halvenemist. Sest klikivalitsuse huvid ei ole enam ammu rahvushuvidega samasuunalised. Klikil on suur kiusatus kindlustada oma huvi(de)vektori suunda toore jõuvektoriga... ja see annab inetu tulemuse.
    Meid aitab see, kui valitsusel on rahvaga samasuunaline ühishuvi.
    Panen oma postituse siia - rahvuslaste (nigelad) valimustulemused. Mis siis saab, kui erakorralised valimised kohe-kohe tulekul? Ons ideid?

  • Ilmar

    Mitte ühtegi kommi! Ets kae - härrased-rahvuslased endale vaba päeva võtnud!!!

    Aga, mis seal imestada - valimikaotus lõi ilmselt nende veendumustelt jalad alt. Pole endal usku/veendumust, siis miks peaks valija teid valima? Ootame siis.

  • Mait

    Vabandust, millest on jutt? Vaatasin isegi Delfisse, aga midagi ei saanud aru.

  • Ilmar

    Ahh, ma nii sama. Euroliit käriseb kõigis oma õmblustest ja mulle tundub, et mitte midagi helget sealt oodata pole. Nii ma siis kergelt muretsen. Viimaseks on ka põhjust, sest pole seda vaa tagavaravarianti juhuks, kui... pind jalge alt kaob.
    Siin on ka nagu varjusurmas - nagu polekski kedagi ega midagi. Delfit... ammu pole vaadanud. On üks suur, pahaendeline ootamine... nagu vaikival ajastul. Mis viimasele järgnes... ajab lihtsalt judinad seljale.

    Meenus - paganama valitsus ning teda toetav massimeedia - panevad järjest paksemalt segast! Ja siin mitte ühtegi kommi! Muretsen tõsiselt. Äkki te teate rohkem kui mina, aga viibite nö "infost halvatud seisundis?"
    Võimalik, et panen ise segast! Siiski soovin määratleda oma asukohta... ja selleks vajan ma võrdlusi.

  • Mait

    See on nagu Nõukogude Liidu lagunemine. Tollal mainis Taagepera, et on 3 varianti:
    - suure pauguga (sõda vms)
    - visinal
    - tühja kestana (nagu Briti ühendus)

  • Enn Oja

    On väga kena kui se tobe võltsliit käriseb. Mejje ülesandeks peaks olema sellele kärisemisele kaasaaidata aga me ei oska ja mejje piiksud midagi ei mõjuta. Sellepärast jääpki üle seda kärisemist päältvaadata ja käsiõõru et ehk päälä kärisemise ka kuskil midagi rebeneb. Edasine oleks juba aja küsimus.
    Ise oleme olukorras miss on 1992.a põhisääduse äälätamise tulemus - rahva 'jahh' tähändas võimust loobumist kliki kasuks. Ja nüüd oleme seotud ning kliki tallermaal lihtsad nupukesed.
    Mis meist saab sõltub seega klikist. Kass ja kuidas mejje seda klikki mõjutadasaame on seni jäänd lahenditta.
    Võrdluseks näidä naiste omaõiguste 'nõudmisest'. Et neid ahistatakse ja naisi tuleb klikisekka sokutada vähämalt 40%. Ent samas on ääläõiguslikke naisi selgelt rohkem kui mehi. Samuti nääb Etkaris või Andruses oma raiskuläind pojaasemel unistuse asenduspoega ennekõike vanamutid kui vanamehed.
    Ent me teame ka tulemust et nedsamad naised eelistavad 'omadele' pigem nende paljude elu ärarikkund mehi. Sai ju valitsusse Keitki tänu meeste armule, naistest oleks teda toetand ehk vaid 'lakkujad'.
    Kord kargas pähä mõte et mejje igapäävaelu on nagu vaikne metsa jõgi. Jõe keskel on vool kiirem ning sellega kandub edasi suuremosa veest, kaldaäärtäs aga vesi kohati isegi seisab ja vaid mingi ilmamuutus paneb osa sellest seisvast veest keerlema ning osal sellest õnnestub lasta end kanda edasi põhivooluga.

  • õjjend

    Samuti nääb ... vanamutt kui vanamees kolkast.

    ...m kaldaääräs ...

  • õjjend2

    ..., kaldaääräs ...

  • Ilmar

    Ei susinal, ei sisinal ega ka mitte suure pauguga. Ikka põgusalt allamäge, seistes oma toidutalongidega pikas järjekorras... me soojendame oma lootust ning tühja kõhtu, majandusolukorra peatse paranemisega.
    Toidutalongid? Ei tasu imestada - ikka kärped, kärped ja taas kärped! (Anti)majandusest pole veel mitte keegi muutnud, reforminud ega ka ära kaotanud - tiksub ja toimib omasoodu edasi. Imeb täiega meie vara ja tööjõudu.
    Oma vaikimisega, me tunnistame selle õigsust ja tagame sellega süsteemile jätkusuutlikuse.

Kirjuta kommentaar
Kommenteerija andmed: tärniga * väljad tuleb kindlasti täita:
Kommentaar:
Turvalisus
Palun sisetage pildil olev spämmivastane kood.